Accepted Admin Application - prebz

Status
The thread is locked!

prebz

New member
User name: prebz

Nickname
prebz'

Discord tag
prebZ #4036

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Kan nämna lite saker om mig som kan vara bra att veta, mitt namn är då Preben/prebz’ är 19 år och kommer ifrån Norge.
Är en go och glad grabb som gillar att lira data om man säger så. Jag jobbar från 8-15 och 9-16 alt eftersom vilken vecka de e, går som regel hem och spelar, så er ofte på servern. Spelar fotboll och tränar på min fritid

How long have you been playing CS:GO?
Har spelat csgo i typ 5 år och spelat mycket hns, mg och bhop på den tiden, har 3900+ timmar.

Do you have any admin experience?
Vil si själv at jag har mycket admin experience for har varit admin på 1,6 och här på csgo, på csgo var jag admin på Playpoint, men inte längre eftersom at dom stängde ner sin hns server. (Var head admin där inne och jag byggde maps for dom) Vil si at dom va riktig nöyda med mig som admin och hur jag va i rollen som admin.

Qualities that make you a good administrator
Det viktigaste för mig är att lyssna på alla spelarna och vad dom har och si om servern om vad som e bra eller vad som inte e så bra. Alla kommer bli behandlat med respekt och inge kommer bli särbehandlad.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är veldig aktiv och spelar rätt mycket själv om jag inte ser ut till och ha tiden till det. Jag tänker at jag har det som skal till for och fylla denna admin rollen på serveren och som sagt tidligare at jag har mycket erfaring som admin.

Have you been banned on our servers?
Nei.

Something else you would like to add?
Hoppas på bra respons på min Admin Ansökan :)

Mvh prebz'

Batman

Serveradmin
+rep Bra gjort att skriva en svensk admin ansökan när man är norsk, man förstår i princip allt och jag vet att ditt svensk talande är väldigt bra. Vilket är positivt så att alla kommer förstå dig bra.
Som jag känner dig så är du perfekt för denna roll samt vet hur man ska bete sig och eftersom du har erfarenheter sedan tidigare så är det ju som en smäck.
-rep Inte jättelång ansökan dock men kan förstå att det blir jobbigt att skriva på svenska.
Tror på dig och ger dig ett stort lycka till <3

• Love
Reactions: prebz

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
+Rep

Last edited:
  • Love

Titan

Serveradmin
Stort +rep, han var admin på den första hns servern jag körde på och han betedde sig lika bra där som på denna server. Han är jätte trevlig att prata med inne på servern och hjälper många.

• Love

Shaggy

Serveradmin
Stort +rep han är väldigt trevlig mot spelarna på servern! och han verkar då ha enfarenheten till administratör! angånde hur han resonerar med spelarna inne på servern!

• Love

Hans

Serveradmin
+rep Trevlig kille, har inget negativt att säga om honom. Skulle vilja se en mer detaljerad ansökan dock

• Love
Status
The thread is locked!