Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - Tweaky

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Tweaky

New member
User name: Tweaky

Nickname
Tweaky

Discord tag
☯Tweakyツ#7288

Which server are you applying for?
MG Course

Introduce yourself
J
ag heter oliver 13 år men mogen för min ålder. Spelar cs och overwatch ungefär hela min lediga tid. Spelar mycket mg men bara på klonken. Tycker att det är kul att hjälpa andra och mycket inriktad på att göra rätt, men kan bli lite irriterad på när andra gör fel tex som racism. Jag köpte premium på klonken för att jag tycker om servern väldigt mycket och nästan alla är super snälla. Jag tar ofta hjälp av admins och är jätte nöjd med svaren, och jag vill också hjälpa andra.
jag bor i sala i västmanland utanför västerås jag är rätt blyg av mig men när jag lär kännna personen/personerna så blir jag väldigt pratglad :). Hälsar ofta på folk när dom joinar.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv utan att jag låter skrytig eller liknande jag försöker bara vara så snäll mot alla som möjligt.
jag har ganska grov humor men skulle aldrig våga ta upp det inför folk jag inte känner.
aldrig haft det lätt med skolan och stavar ofta fel och får ofta bli rättad. Vill inte skylla på någonting men det kan bero på min dysleksi och adhd.
har inte så svårt för att lära mig och tar ofta åt mig av vad folk säger följer ofta alla regler osv. Alltid haft respect för folk som är äldre och lyssnar noga på äldre.
Ganska lungn av mig och om jag uppfattas som dryg så blir jag ofta rätt tyst.

How long have you been playing CS:GO?
Vet inte exakt när jag började men det var nån gång precis innan hydra operationen jag började komma igång med csgo på riktigt.

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på en server innan men den lades ned, det var jätte länge sen så jag kommer knappt ihåg vad servern heter den hette någonting med 1v1. Ägarna på servern var väldigt nöjda med mig som admin.

Qualities that make you a good administrator
Jag är väldigt hjälpsam om folk frågar mig saker. Älskar att hjälpa folk och jag är väldigt aktiv på servern. När kanske inte nån annan admin är inne så är jag där och kan hjälpa.
Jag skulle kunna vara en bra admin för att jag har mycket tålamod när det kommer till mute och liknande, om nån tex spelar musik så varnar jag dom innan, om dom fortsätter så blir det mute.
Skulle kalla mig själv väldigt snäll hjälpsam och ordentlig.
Jag är ofta admin i discord servers för att folk litar på mig jag håller mig till reglerna och om ingen annan följer reglerna så ger jag konsekvenser.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är aktiv på klonkens mg course minst 3 timmar per dag. Jag är väldigt snäll tror att lite blygare folk skulle kunna komma till mig för att jag är lite yngre men fortfarande ordentlig och bestämd. Jag har aldrig blivit mutad eller gagad kan inte stava till det men jag tror att jag skulle kunna hjälpa folk.

Have you been banned on our servers?
Nej jag har aldrig blivit det och kommer nog aldrig att bli, jag vill inte skryta men jag kan va en av dom som följer reglerna bäst.

Something else you would like to add?
Det är väl att jag var först lite blyg att prata med admins men när jag såg att dom var så shyssta och ville hjälpa mig så skulle jag vilja göra detsamma. vet att det kanske blev en rätt kort ansökan vet inte riktigt vad lilla jag skulle kunna göra bättre. jag går i skolan varje dag till 3 eller halv 4 så jag kommer inte att kunna spela då.

Last edited:

Batman

Member
VIP
+rep Är väldigt trevlig ingame och är inte rädd för att fråga om det skulle vara något han undrar över.

-rep Ganska kort ansökan och Do you have any admin experience? är väldigt oklart svar. Skriv på lite mer och ändra lite så det står med stor bokstav och punkt så blir det perfekt. Lycka till :D

EDIT
Tycker det är relativt kort ansökan även fast du sa att du skrev på den till mig,inte jättemycket info typ mest bara att du gillar servern osv.
EDIT 2
Nu gillar jag det du skrivit, jag gillar dig också som person och jag tycker du är sjukt trevlig och absolut inte blyg som du säger. Sen är det bra att du har lite experience sedan tidigare så att du vet ungefär hur det funkar och hur man ska bete sig. Jag tror på dig och jag hoppas det tillkommer en till Admin inne på mgn. Lycka till <3

Last edited:
  • Like
Reactions: Tweaky

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Vill gärna se mer på din ansökan eftersom den är väldigt kort.

Klint

Serveradmin
Serveradmin
Premium
VIP
du får gärna skriva vilken server du va admin på innan, och så skulle det va kul att veta lite mer om dig som person jag avvaktar med ett svar från min sida

• Like

TW_

New member
gärna en lite mer om vilken server du var admin på, annars är du en skön och trevlig spelare så har inget svar för tillfället

• Like

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Nu när du har lagt till lite Introduce yourself så får jag en liten, liten bättre bild av dig.

Det är bara att du nämner att du har Dyslexi och Adhd, då kan jag förstå att din ansökan var lite kortare där i början och det är super att du tog tid att skriva lite mer.
Jag undrar om du ta medicin till din adhd eller har lärt dig att hantera din adhd.
Tänker att det är en "viktig" sak att veta då jag vet hur arg och frustrerad man lätt kan bli eftersom jag själv har det och Dyslexi på det.

Grov humor är olika för alla. Jag kommer se det som att du har en humor som man bara har med sina närmsta vänner och något vi inte säger ut i chatten bland andra spelar.

Jag hoppas inte att du är så pass blyg att du försöker undvika att prata med spelare inne på servrarna. För det är något alla admins borde kunna göra, men vi har trail admin av en anledning och jag känner att det är ett Ja från mig om du skriver lite mer på resten av frågorna på ansökan.

(Du får gärna svara på de frågor jag har ställt👍)

Last edited:
  • Like

Tweaky

New member
tack touch för det du skrev. Ja jag tar medicin, och har lärt mig att nästan hantera min adhd helt.
Jag pratar ofta med alla nästan på servern men ibland kan jag ignorera dom som tigger credits..

min dyslexi är inte så farlig heller bara att jag kanske hellre pratar än att skriva, för att det kan bli jobbigt att skriva ibland.
jag blir jätte glad av feedback och om ni vill att jag ska göra något mer så e det bara att säga till.
Ska skriva lite mera på hela ansökan men om det är en kategori ni skulle vilja att jag skriver lite extra på så e det bara att hojta till :)

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Du skulle gärna kunna skriva mer på
Qualities that make you a good administrator

Jag önskar lite mer text där, jag tror att du lätt kan komma på mer saker varför du är bra som admin.

Last edited:

Tweaky

New member
om ni skulle vilja att jag lägger till något mer så e det bara att säga till :)

Batman

Member
VIP
Nu efter alla edits så vill jag ge dig ett +rep då du har både ADHD och Dyslexi och skriver denna bra ansökan samt att du gjort denna ansökan till en av de längre.
Du är väldigt trevlig ingame som jag skrev innan, tycker inte att du är så blyg om du skriver. Jag tycker du är allmänt skön, sen är du sjukt mogen och verkar ha bra värderingar trots din unga ålder.
Jag tror på dig och hoppas vi ses på servern <3

• Like

Batman

Member
VIP
Uppdatering, otroligt schysst människa och ödmjuk. Vet vad han vill och är inte så blyg som han säger.
Sen har du gjort din ansökan bra och väldigt informationsrik.
Sätter dig ett stort +rep broder <3
Lycka till

• Love

LejonxD

New member
VIP
+rep Vet hur de är att skriva ansökningar har själv adhd och lite Dyslexi så stor tumme upp för din ansökan från min del, aldrig snackat med dig men du verkar trevlig!

• Like
Status
The thread is locked!