Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - malinlindhe

Status
The thread is locked!

malinlindhe

Member
Feb 5, 2020
2
2
User name: malinlindhe

Nickname
♡ malinlindhe ♡

Discord tag
.malin#3640

Which server are you applying for?
MG Course

Introduce yourself
Jag heter Malin kommer ifrån Stockholm och är 15 år ( född 2004 ) så jag fyller alltså 16 detta år. På min fritid ägnar jag mest min tid för att spela gta, cs och ibland minecraft eller att bara prata med folk via discord,Jag håller också på med Volleyboll 2 gånger i veckan men det tar inte upp så mycket av min tid.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har haft Counter Strike sedan 2018 men spelat lite då och då tills slutet på 2019 då jag började betydligt mycket mer än jag gjort tidigare. Jag kör mest comp , death matches m.m men på senaste tiden har jag börjat köra mg en del. Jag har för tillfället 311 timmar på cs och 139 timmar det senaste 2 veckorna men kan erkänna att vissa nätter har jag glömt stänga av min datorn : -)

Do you have any admin experience?
Jag har varit staff på en del andra spel men en högre staff som t.ex Admin och Head Admin , Jag har blivit erbjuden Mod på en ganska stor minecraft server vid namn ” Kottcraft ”. Jag har också varit Admin / Head Admin på en mindre minecraft server vid namn ” svenskariken” som var en ganska mogen server och enligt min egna uppfattning har jag gjort mitt " jobb " ganska bra. Men just på cs har jag inga tidigare erfarenheter men redo för att lära mig mer!

Qualities that make you a good administrator
Jag är inte " rädd " för att säga till om någon spelare gör något regelbrott. Jag tycker själv att jag kan vara ganska " chill " men också seriös när det behövs. Om jag t.ex skulle bjuda in en vän skulle jag inte tveka på att gaga / mutea / banna om personen utförde ett regelbrott. Jag skulle behandla alla spelare med respekt och inte trigga igång någon spelare i onödan,Om jag själv skulle gilla en spelare mindre skulle jag inte abusa mina tillgångar och istället använda dom rätt.

Why should we pick you? What makes you unique?
Som sagt har jag inga tidigare erfarenheter om " staff " på en Counter strike server men jag lär mig ganska snabbt och som sagt är jag redo för att lära mig mycket mer!

Have you been banned on our servers?
Jag har inte blivit bannad på någon slags cs server.

Something else you would like to add?
För tillfället har jag inget att tillägga. :)

Last edited:

Klint

Serveradmin
Aug 10, 2019
65
15
Det skulle uppskattas ifall du berättade vilka communitys du har varit Staff på innan även fast det är i andra spel, bara för att checka av osv, annars så får du ett +rep från min sida, uppfattar dig som en trevlig person som gillar att hjälpa till, och så är det en bra skriven ansökan.

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
229
103
Jag känner att det kan vara ett dumt drag att ta dig eftersom du inte har så mycket erfarenhet, du har 311 timmar totalt på cs skriver du, jag tycker att det är lite lite för att kunna hela cs.

Jag tycker även att du borde först lära dig hela spelet, hur du ser om någon fuskar, för stor del av "jobbet" är att få bort spelare som fuskar, om du är admin för att muta/gaga folk då tycker jag att det är lite onödigt, då väljer jag hellre någon som vet när någon fuskar, då kan han banna och muta folk.

Jag hoppas att du förstår!

Men tyvärr så kommer jag säga NEJ på din ansökan eftersom du har så pass få timmar på spelet.

Klint

Serveradmin
Aug 10, 2019
65
15
Jag känner att det kan vara ett dumt drag att ta dig eftersom du inte har så mycket erfarenhet, du har 311 timmar totalt på cs skriver du, jag tycker att det är lite lite för att kunna hela cs.

Jag tycker även att du borde först lära dig hela spelet, hur du ser om någon fuskar, för stor del av "jobbet" är att få bort spelare som fuskar, om du är admin för att muta/gaga folk då tycker jag att det är lite onödigt, då väljer jag hellre någon som vet när någon fuskar, då kan han banna och muta folk.

Jag hoppas att du förstår!

Men tyvärr så kommer jag säga NEJ på din ansökan eftersom du har så pass få timmar på spelet.
Men hon ska ju bli admin på MG inte retake t.ex och det finns inte direkt aimbot där, så förstår inte varför hon ska lära sig mer om spelet om hon ändå bara ska vara admin på MG eller jag förstår vad du menar men det skulle ha varit en annan sak ifall hon ansökte till retake eller ett game mode som går ut på att döda, för jag tror inte alla MG admins kan se ifall nån strafe fuskar så lätt ToUcH, Men jag förstår ändå vad du menar men ser inte hur det är relevant när det gäller MG.

Last edited:

malinlindhe

Member
Feb 5, 2020
2
2
Det skulle uppskattas ifall du berättade vilka communitys du har varit Staff på innan även fast det är i andra spel, bara för att checka av osv, annars så får du ett +rep från min sida, uppfattar dig som en trevlig person som gillar att hjälpa till, och så är det en bra skriven ansökan.
uppdaterade texten : -)!

• Like
Reactions: Klint

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
229
103
Men hon ska ju bli admin på MG inte retake t.ex och det finns inte direkt aimbot där, så förstår inte varför hon ska lära sig mer om spelet om hon ändå bara ska vara admin på MG eller jag förstår vad du menar men det skulle ha varit en annan sak ifall hon ansökte till retake eller ett game mode som går ut på att döda, för jag tror inte alla MG admins kan se ifall nån strafe fuskar så lätt ToUcH, Men jag förstår ändå vad du menar men ser inte hur det är relevant när det gäller MG.
Jag vet att hon ska till MG meb jag tycker ändå att 311 timmar är lite, ja det kanske inte är så mycket att hitta fuskare på MG men vi pratar om 311 timmar det i mina ögon är för lite.

• Like

Makis

Vice President
Administrator
Jul 18, 2019
86
26
Jag tycker att din ansökan är välskriven och utförlig, det är också kul att du är målmedveten och beredd att lära dig. Man tar sig långt med den mentaliteten!

• Like

Batman

VIP
Nov 18, 2019
98
24
Diggar din ansökan, bra och som makis sa utförliga svar. Har sett dig aktiv på servern och som jag uppfattat det är ni en grupp på 3 som spelar med varandra och spelar rätt ofta :)
Har inte hört många ord från dig mer än att jag hejar på dig och du hejar tillbaka, skulle vilja se mer från dig inne på servern och du borde ta lite mer plats :D
Annars som jag sa så bra ansökan och jag önskar dig lycka till :D

TW_

Member
Jan 6, 2020
9
2
+rep trevlig person, vågar säga vad du tycker -rep inte så mycket erfarenhet som admin på cs men man måste ju börja någonstans ;)

Makis

Vice President
Administrator
Jul 18, 2019
86
26
Accepterad på prov, kontakta mig på discord (makis#1652)!

Status
The thread is locked!

Latest posts