Accepted Admin Application - parz

Status
The thread is locked!

parz

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
User name: parz

Nickname
parz

Discord tag
parz1#0320

Which server are you applying for?
KZ Climb

Introduce yourself
En grabb på 16 bast med mycket glädje och positivitet från karlskrona alltså söderut i vårat land sitter nästan alltid vid datorn på fritiden och spelar cs där jag spenderar nästan all vaken tid. Utöver det gillar jag att laga mat går restaurang och livsmedel på gymnasiet kan även tillägga att mina lärare tycker dom också att jag är bra med gäster och väldigt framåt med vad dom kallar "äkta positiv energi".

How long have you been playing CS:GO?
Runt 2 och ett halvt år har ~6000 timmar brukar snitta mellan 100 - 120 senaste 2 veckorna

Do you have any admin experience?
är admin inne på en retake server mitt cs lag äger (detta är en relativt liten och rätt oaktiv server tror till och med att den är nere atm så tar inte så mycket att vara admin där inne), tror mig även minnas att jag var mod på en annan kz server för någon månad sen men pågrund av inaktivitet och att jag bytte och körde klonkens kz så tog dom bort den. (dom tyckte förövrigt att jag var en bra mod som var positiv och trevlig).

Qualities that make you a good administrator
Är positiv och hjälper gärna folk som behöver det tar även mitt ansvar att säga till folk som inte kan bete sig har även haft liknande grejer såsom prao då jag jag praoade på en restaurang där jag bemötte massvis med människor dagligen och fick jättemycket cred för att jag hade mycket energi vågade ta initiativ och var väldigt framåt:p

Why should we pick you? What makes you unique?
Är aktiv då jag alltid är inne på cs är vänlig mot alla också tycker även det är roligt att hjälpa till. Tycker själv att jag är bra på att skapa bra relationer till människor eftersom jag lyckats connecta bra med nästan alla jag spelat kz med som jag aldrig snackat med innan, brukar även nu utan admin på klonken hjälpa folk som behöver det och säga till folk som inte beter sig (makis kan intyga :p)

Have you been banned on our servers?
Aldrig tycker jag har en bra relation med dom flesta på klonken och spelar ofta på klonken <3

Something else you would like to add?
not really tyckte jag fick med det mesta ;)

Last edited:

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
Kort ansökna, verkar dock trevlig. Men sen, har du tänkt att ha 2 admin jobb samtidigt ? :/
Aja hur som helst, skriv på din ansökan. Kommer inte ha någon information alls att gå på ^^

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Jag vill se en längre ansökan, tycker inte att du har fått med så mycket. om det är unikt att du är inne på cs ofta och det är anledningen varför vi ska välja dig så kommer du inte långt i mina ögon, lägg till lite mer på de mesta frågor i ansökan så skulle jag bli glad och kunna ta ett bättre beslut (y)

Klint

Member
Staff member
Gameserver Admin
Lifetime Premium
skulle uppskattas ifall du skulle kunna lägga till lite mer text, jag avvaktar med ett +/- rep från min sida.

Makis

New member
Staff member
Administrator
Premium
Jag vet utifrån erfarenhet att du är väldigt trevlig och framåt som person, det är tydligt på servern att du gärna hjälper till. Trots detta hade det inte skadat om du skrev en lite längre ansökan.

• Like
Reactions: Erkan

parz

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
yes jag löser det skriver på svaren lite så får ni skriva vad ni tycker :D

• Like

parz

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
Kort ansökna, verkar dock trevlig. Men sen, har du tänkt att ha 2 admin jobb samtidigt ? :/
Aja hur som helst, skriv på din ansökan. Kommer inte ha någon information alls att gå på ^^
Känner ägaren där och därför fick jag admin inte så aktiv server :D

• Like

parz

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
skrev till lite nu :D

• Like

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Restaurang säger mycket, bra att du la in det, eftersom jag själv går på restaurang och livsmedel så vet jag att du har haft/har servering och då måste veta hur du ska bete sig mot kunder/spelare. Den lilla informationen var väldigt bra!
Och bra att du addade lite på varför vi ska välja dig. (y)

Nu är jag petig men jag skulle önska en längre ansökan men det är bara jag och jag vill ha en bibel från alla, men din ansökan är bra så du skriver mer om du känner för det, jag själv skulle uppskatta det, men du har en bra ansökan just nu (y)

• Like

parz

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
Restaurang säger mycket, bra att du la in det, eftersom jag själv går på restaurang och livsmedel så vet jag att du har haft/har servering och då måste veta hur du ska bete sig mot kunder/spelare. Den lilla informationen var väldigt bra!
Och bra att du addade lite på varför vi ska välja dig. (y)

Nu är jag petig men jag skulle önska en längre ansökan men det är bara jag och jag vill ha en bibel från alla, men din ansökan är bra så du skriver mer om du känner för det, jag själv skulle uppskatta det, men du har en bra ansökan just nu (y)
jo kom att tänka på att det kunde vara viktig information just av den andledningen något speciellt ställe du önskar längre text på? :D

• Like

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
kanske kan skrivas lite mer på
Om du känner att skriva mer, du är i grönt ljus just nu för mig.

parz

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
kanske kan skrivas lite mer på
Om du känner att skriva mer, du är i grönt ljus just nu för mig.
Vet inte om det var passande men kände det kanske var information till nytta

• Like

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Vet inte om det var passande men kände det kanske var information till nytta
inte till nytta?
Det där är sånt jag vill höra!
Puss på munnen är vad du ska ha.

Dock Astralis är bättre än Fnatic och Mouz

• Like
Reactions: Erkan and parz

parz

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
inte till nytta?
Det där är sånt jag vill höra!
Puss på munnen är vad du ska ha.

Dock Astralis är bättre än Fnatic och Mouz
Har svårt att acceptera det faktumet men får väll jobba på det ;)

• Like

Erkan

New member
Jag gillar den här killen han är super roliga😂😂😂 han ska bli admin lätt han är super bäst

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Accepterad på prov! Kontakta mig på discord :)

Status
The thread is locked!