Declined Admin Application - Fr1b3rg

Status
The thread is locked!

Fr1b3rg

New member
User name: Fr1b3rg

Nickname
Viking

Discord tag
V1k1ng#9581

Which server are you applying for?
Im applying for the retake servers #1-9

Introduce yourself
Im a 18 year old guy that plays a lot of cs and other fps games in my spare time. Im a amature photographer and video editor that alway try to come up with new ideas for photos, designs and shotfilms. And im in my second year of gymnasium where I study Video and audio editing (media).

How long have you been playing CS:GO?
I been playing cs:go for 5+ years with 3000+ hours, 40+ hours a week. And im not planing to stop playing anytime soon.

Do you have any admin experience?
Yes kinda, I had moderator roles on some CS:S servers and Gmod server back in tha days. But they have all been inactive for some years now.

Qualities that make you a good administrator
I would say im a fair and chill guy. I don't get angry easily and I have a mind of what is right and wrong. And I also play pretty much every day on Klonken Retakes. So I would be pretty active.

Why should we pick you? What makes you unique?
Im very calm and relaxet guy and I like to talk with people on the server when I play with them. And I think I can help lower the toxicity and racism in the retake server community.

Have you been banned on our servers?
No I have never been banned or kicked on any server servers and im not planning to.

Last edited:

ToUcH

Head Serveradmin
Ja det är en kort ansökan, så vill du skriva till mer på ungefär allt så blir jag glad,
det finns inte mycket för mig att gå ifrån när du skriver kortare än vad det finns frågor.

Tack

Batman

VIP
Håller med åvan. lite väl kort ansökan. Får inte veta något nästan. Du skrev typ bara om dig själv som person och inte riktigt hur du är som Admin osv. Skriv på lite till :D

Klint

Serveradmin
Tycker samma som ToUcH väldigt kort ansökan skit lite mer!

Fr1b3rg

New member
Ja det är en kort ansökan, så vill du skriva till mer på ungefär allt så blir jag glad,
det finns inte mycket för mig att gå ifrån när du skriver kortare än vad det finns frågor.

Tack
Är inte direkt en person som använder många ord. Försöker att bara få med de viktiga :)
La till lite saker för att göra den längre. Och de är bara fråga om de är något som ni tycker saknas eller undrar över. :)

Erkan

New member
Jag tror att dom vill att du skriver med för att dom ska kunna få ett första intryck av dig! 😀 du borde skriva mer tycker jag också även om jag inte är en admin får jag ens skriva här om jag inte är admin jag hoppas det i allafall. Men du borde skriva mer även om du inte gillar det jag get dig bara tips kompis 😀😀

• Like
Reactions: Fr1b3rg

ToUcH

Head Serveradmin
Jag tror att dom vill att du skriver med för att dom ska kunna få ett första intryck av dig! 😀 du borde skriva mer tycker jag också även om jag inte är en admin får jag ens skriva här om jag inte är admin jag hoppas det i allafall. Men du borde skriva mer även om du inte gillar det jag get dig bara tips kompis 😀😀
Du har rätt enligt mig.

Kommentera vad du tycker om ansökningarna gärna!

ToUcH

Head Serveradmin
Har en snabb fråga?!
Vi får in väldigt många reports ungefär varje dag,
Skulle du försöka ta de flästa reports som kommer in och då göra det dagligen?

LejonxD

VIP
Tycker samma som Touch väldigt kort ansökan lägg lite mer tid och skriv mer så ska de nog bli bra :)

Vincent

Administrator
Nekad! Du ansökte 5 februari och har inte varit inne sedan 7 februari. Aldrig sett dig i discord heller, får inte intrycket att du verkligen vill bli admin här!

Status
The thread is locked!