Accepted Admin Application - Shaggy

Status
The thread is locked!

Shaggy

Serveradmin
User name: Shaggy

Nickname
Shaggy

Discord tag
Shaggy #8705

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hej! Joel Nilsson heter jag och är 23 år. Bor i en lägenhet tillsammans med min fru och mina två katter. Jag jobbar som djurskötare men, på min fritid så spelar jag som mest. Jag skulle beskriva mig som empastisk, hjälpsam och trevlig. Jag vill att alla ska bli rättvist behandlade, alla som bryter mot reglerna kommer jag prata med och ge en varning.

How long have you been playing CS:GO?
Jag började spela CS: go när det lanserades. Men jag spelar som mest hide and seek.

Do you have any admin experience?
Jag har varit administratör på följande; counterzone, c-zone, hooliganz, spelkamrater och Caosk-Gaming m.m. Har aldrig tappat min admin titel.

Qualities that make you a good administrator
Jag är rolig, med mig har man aldrig en tråkig stund, jag bryr mig om alla på servern och alla ska bli behandlade väl. Jag planerar events, som jag arrangerar . Jag har blivit rekomenderad av dom flesta på servern att bli administratör för klonken

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag har erfarenheten! Jag har varit administratör på HNS sedan 1.6 counterstrike.

Have you been banned on our servers?
Aldrig någonsin! Jag följer reglerna inne på servern

• Like
Reactions: Erkan and Titan

ToUcH

Head Serveradmin
Yes, det är uppenbart att du har erfarenheten på din sida och det är uppenbart att du inte har problem att prata med folk du aldrig har träffat då du jobbar med lite service.
Även om jag tycker att din ansökan säger mycket så tycker jag att den är kort.

Till Exempel varför är du rekommenderad av flera servrar, varför är du bättre än alla andra som vill bli admin?

• Like
Reactions: Erkan

Titan

Serveradmin