Accepted Admin Application - √ιק ︻芫═── √ιק

Status
The thread is locked!

√ιק ︻芫═── √ιק

New member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
Uppdaterade lite om mig själv för er som var nyfikna 😄

User name: √ιק ︻芫═── √ιק

Nickname
√ιק ︻芫═── √ιק

Discord tag
√ιק ︻芫═── √ιק #0228

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hej, mitt namn är Robin och jag är 32 år. Jag bor tillsammans med min sambo som jag fått in i spelvärlden. Jag är sjukskriven men utbildad fastighetsskötare och har sysslat med datorer sen tidiga tonåren. På min fritid spenderar jag några timmar på gymmet men spelar framförallt mycket dator och många av timmarna spenderar jag här hos er på Klonken sen jag hittade er. Några timmar går åt min kära sambo också;) Jag är en lugn person som möter alla med respekt och hjälper gärna till om jag kan. Är lite av en nattuggla i perioder och sitter gärna och driver nattetimmarna med att spela. Är en väldigt social och framåt människa och tycker om att lära känna nya människor att spela med. Jag är här för att spela och ha roligt med alla typer av olika människor. Är rätt rolig, om jag får säga det själv men kan vara seriös när det behövs.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat sen 2012

Do you have any admin experience?
Ja det har jag. Jag var admin på er gamla server Counterzone men även på Helmers med flera. När jag lirade 1.6 hade jag även flera egna servrar (Hns, Gungame med flera) under 2003-2007.

Qualities that make you a good administrator
Jag är som jag berättade innan lugn och respektfull. Jag har inga problem att säga ifrån men gör det på ett vuxet och trevligt sätt. Jag finns där för frågor och uppmuntran. Jag har helt emot mobbning och kränkningar och säger ifrån när det behövs. Eftersom jag varit admin innan kan jag också alla commands och vet vad det innebär med att vara admin.

Why should we pick you? What makes you unique?
Ni borde välja mig eftersom att jag är en aktiv spelare och mogen person med erfarenhet. Också för att mitt mål är att alla ska få en trevlig spelupplevelse när de kommer in och lirar hos er.

Have you been banned on our servers?
Nej det har jag inte.

Something else you would like to add?
Counterzone har varit saknat ;) Men så glad jag hittade er ;) (Y)

Last edited:

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
+rep Kort men bra ansökan, man får en bra syn av dig och du verkar riktigt trevlig, mogen och veta vad du vill samt du verkar ha bra med erfarenheter. Jag tror på dig, lycka till :D

EDIT
Sjukt trevlig grabb efter jag lirat med honom mer, han vet vad som är rätt och fel. Han vet hur en admin ska bete sig och behandlar alla med respekt.

Last edited:

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Har inte så mycket att säga mer än att din ansökan är bra.

Jag vet inte hur det blev då jag inte är admin på HNS och jag kan ha helt fel nu, men var det inte du som försökte bygga timmar genom afk, sedan blivit kickad av admin för AFK men ändå joina tillbaka och stått afk, det var även under tiden när du ville veta hur man såg sina timmar.

• Wow
Reactions: Erkan

Klint

Member
Lifetime Premium
+rep en kort och bra ansökan som Batman säger, men jag skulle villa veta mer om dig som person vad du gör på fritiden osv.

√ιק ︻芫═── √ιק

New member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
Har inte så mycket att säga mer än att din ansökan är bra.

Jag vet inte hur det blev då jag inte är admin på HNS och jag kan ha helt fel nu, men var det inte du som försökte bygga timmar genom afk, sedan blivit kickad av admin för AFK men ändå joina tillbaka och stått afk, det var även under tiden när du ville veta hur man såg sina timmar.
Tror du blandat ihop mig med någon annan eller missförstått. Jag var afk en väldigt kort stund för att jag ville ha hjälp att se mina timmar och fick ett svar på hur jag gör och skulle kolla. Var aldrig afk för att samla timmar och blev inte kickad för det.

• Wow
Reactions: Erkan

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Tror du blandat ihop mig med någon annan eller missförstått. Jag var afk en väldigt kort stund för att jag ville ha hjälp att se mina timmar och fick ett svar på hur jag gör och skulle kolla. Var aldrig afk för att samla timmar och blev inte kickad för det.
Uppfattat!

Status
The thread is locked!