Accepted Admin Application - √ιק ︻芫═── √ιק

Status
The thread is locked!

√ιק ︻芫═── √ιק

New member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
Uppdaterade lite om mig själv för er som var nyfikna 😄

User name: √ιק ︻芫═── √ιק

Nickname
√ιק ︻芫═── √ιק

Discord tag
√ιק ︻芫═── √ιק #0228

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Hej, mitt namn är Robin och jag är 32 år. Jag bor tillsammans med min sambo som jag fått in i spelvärlden. Jag är sjukskriven men utbildad fastighetsskötare och har sysslat med datorer sen tidiga tonåren. På min fritid spenderar jag några timmar på gymmet men spelar framförallt mycket dator och många av timmarna spenderar jag här hos er på Klonken sen jag hittade er. Några timmar går åt min kära sambo också;) Jag är en lugn person som möter alla med respekt och hjälper gärna till om jag kan. Är lite av en nattuggla i perioder och sitter gärna och driver nattetimmarna med att spela. Är en väldigt social och framåt människa och tycker om att lära känna nya människor att spela med. Jag är här för att spela och ha roligt med alla typer av olika människor. Är rätt rolig, om jag får säga det själv men kan vara seriös när det behövs.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat sen 2012

Do you have any admin experience?
Ja det har jag. Jag var admin på er gamla server Counterzone men även på Helmers med flera. När jag lirade 1.6 hade jag även flera egna servrar (Hns, Gungame med flera) under 2003-2007.

Qualities that make you a good administrator
Jag är som jag berättade innan lugn och respektfull. Jag har inga problem att säga ifrån men gör det på ett vuxet och trevligt sätt. Jag finns där för frågor och uppmuntran. Jag har helt emot mobbning och kränkningar och säger ifrån när det behövs. Eftersom jag varit admin innan kan jag också alla commands och vet vad det innebär med att vara admin.

Why should we pick you? What makes you unique?