Denied Admin Application - tejpn

Status
The thread is locked!

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
User name: tejpn

Nickname
Abbe

Discord tag
Abbe#1466

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Jag är 16 år jag är snäll och hjälpsam, jag är inne på eran server typ 24/7, jag är vänlig mot alla spelare, vill gärna hjälpa till om problem uppstår, jag gillar att bjuda in alla oavsett kön, religion, eller funktionsnedsättning/sjukdom, jag gillar att låta alla känna sig älskade/känna sig välkomna och att ingen ska lämnas utanför. jag gillar inte att vara toxic/arg mot andra utan att vara uppmuntrande oavsett hur arga/irriterade dem andra är mot mig, jag har mycket energi, mycket glad hela tiden.

How long have you been playing CS:GO?
ksk 3-4 år

Do you have any admin experience?
jag har varit admin på min polares csgo server, där jag vart admin i typ 1 år och har fått mycket +reps av spelare där och har fått mycket bra feedback av spelarna, tyvärr har servern lagt ner då han slutat spela

Qualities that make you a good administrator
jag har erfranhet som admin, jag kan alla regler, jag gillar och hjälpa till både nya och erfarna spelare då problem uppstår, jag är emot allt som kan tänkas ta kränkande eller kan göra att folk tar illa upp, jag uppfattar mig som trevlig och vilket är en en bra egenskap som admin, jag kan även prata engelska så jag kan kommunicera med dem flesta på servern

Why should we pick you? What makes you unique?
jag tror att jag skulle passa som admin för att jag ser mig själv som en snäll och hjälpsam person som hjälper alla i alla olika situationer och har erfarenhet som Admin, jag tycker även att jag skulle passa som admin för att jag är emot mobbning, vill även att alla ska trivas på t ex servern eller på communities, och som jag sa så kan jag även engelska så kan prata med dem flesta på servern vilket är en bra egenskap hos en admin.

Have you been banned on our servers?
Nope :)

Something else you would like to add?
hi have a great day

Klint

Member
Staff member
Gameserver Admin
Lifetime Premium
-rep blev nyss nekad på en annan ansökan

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Du drog nyss in din ansökan.

Last edited:

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Fattar inte varför du ber oss ta bort din ansökan för att posta en ny några dagar senare? Det känns aningen oseriöst om du frågar mig.

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
jag avgick men sedan så kom jag på att jag ville faktiskt ansöka för började gilla servern

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
jag avgtick men sedan så kom jag på att jag ville faktiskt ansöka för började gilla servern
Det där svaret blev åtminstone jag inte något klokare av.

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
Det där svaret blev åtminstone jag inte något klokare av.
Förstår det men jag avgick för va osäker på om jag ville va admin på servern men sen insåg jag att jag gillade servern och vill va admin på den och hjälpa den osv

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Förstår det men jag avgick för va osäker på om jag ville va admin på servern men sen insåg jag att jag gillade servern och vill va admin på den och hjälpa den osv
Vad menar du med avgick? Att du valde att dra tillbaka din ansökan?

Det jag syftar på är att du ena dagen vill bli admin, sedan drog du tillbaka din ansökan i onsdags och nu 3 dagar senare har du helt plötsligt insett att du gillar servern. Förstå mig rätt, det ger oss mixade signaler.

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
Vad menar du med avgick? Att du valde att dra tillbaka din ansökan?

Det jag syftar på är att du ena dagen vill bli admin, sedan drog du tillbaka din ansökan i onsdags och nu 3 dagar senare har du helt plötsligt insett att du gillar servern. Förstå mig rätt, det ger oss mixade signaler.
ja precis att jag ville ta bort den, Absolut förstår fullt ut

DexterN

New member
Premium
jag avgick men sedan så kom jag på att jag ville faktiskt ansöka för började gilla servern
Du sade ju nyss att du spelade 24/7, sedan sade du att du började gilla den nyss?
Oseriöst om du frågar mig alltså

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
Du sade ju nyss att du spelade 24/7, sedan sade du att du började gilla den nyss?
Oseriöst om du frågar mig alltså
jag jag spelar 24/7 men behöver veta om jag gillar den då?

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Jag har tänkt på ansökan och nej.
Jag får inte känslan av att du verkligen vill bli admin hos oss eftersom du nyss drog in din ansökan för att du inte var säker om du gillade våran server,
känns som att du nu för andra gången vill bli admin bara för att du kan.

Jag väljer hellre någon som visar att de är säker på att de vill bli admin än någon som kanske vill bli admin för att de kanske gillar server.

Så sorry men ett nej från mig.
Du kunde i alla fall väntat i ungefär 2-3 veckor innan du gjorde en ny ansökan, inte någon dag efter du bad oss att ta ner den gamla.

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
Håller med Touch !

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
Jag har tänkt på ansökan och nej.
Jag får inte känslan av att du verkligen vill bli admin hos oss eftersom du nyss drog in din ansökan för att du inte var säker om du gillade våran server,
känns som att du nu för andra gången vill bli admin bara för att du kan.

Jag väljer hellre någon som visar att de är säker på att de vill bli admin än någon som kanske vill bli admin för att de kanske gillar server.

Så sorry men ett nej från mig.
Du kunde i alla fall väntat i ungefär 2-3 veckor innan du gjorde en ny ansökan, inte någon dag efter du bad oss att ta ner den gamla.

Okej jag förstår :(, hoppas ni hittar någon vettig admin :D

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
Men tydligen så gillar väl du den om du spelar 24/7 på den?
jag spelar på den 24/7 för det är den bästa servern jag spelat på men visste inte om jag gillade den så mycket

Titan

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
Känns inte som att du är aktiv på easyblocken, du kunde inte heller hur reglerna funkar och du rulebreakade genom att fj:a.

timpo

New member
Lifetime Premium
Premium
Känns inte som att du är aktiv på easyblocken, du kunde inte heller hur reglerna funkar och du rulebreakade genom att fj:a.
Jag? jag har alltid kunnat regler har kört easy block i typ 2 år på en anan server och har alldrig fjat med flit

Titan

New member
Staff member
Trial Gameserver Admin
VIP
På Kitty stod du o longjumpade istället för att jaga terroristerna och du frågade om rules du var osäker på. Du verkade också tro att en snubbe rulebreakade för något som inte stämde.

Status
The thread is locked!