Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - tejpn

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

timpo

New member
Premium
User name: tejpn

Nickname
Shaker Guy

Discord tag
Shaker Guy#1466

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Jag är 16 år jag är snäll och hjälpsam, jag är inne på eran server typ 24/7, jag är vänlig mot alla spelare, vill gärna hjälpa till om problem uppstår, jag gillar att bjuda in alla oavsett kön, religion, eller funktionsnedsättning/sjukdom, jag gillar att låta alla känna sig älskade/känna sig välkomna och att ingen ska lämnas utanför. jag gillar inte att vara toxic/arg mot andra utan att vara uppmuntrande oavsett hur arga/irriterade dem andra är mot mig, jag har mycket energi, mycket glad hela tiden.

How long have you been playing CS:GO?
3-4 år

Do you have any admin experience?
ag har varit admin på min polares csgo server, där jag vart admin i typ 1 år, servern har tyvärr lagt ner då han slutat spela

Qualities that make you a good administrator
för att jag är aktiv på servern, kan reglerna, gillar att hjälpa alla spelare både nya och erfarna spelare, gillar att hjälpa till om något problem dyker upp, är emot mobbning, racism, har även ganska mycket erfarenhet om att vara admin, kan engelska så kan kommunicera med dem flesta på servern,

Why should we pick you? What makes you unique?
i think i would fit as admin because i see myself as a kind and helpful person who helps everyone in all different situations and has experience as admin i also think i would fit as admin because I like to help all players both experienced and new players and are against bullying, also want everyone to be happy on the the server and the community, I can also speak/understand English so i can talk to the most of the players on the server and community

Have you been banned on our servers?
Nope :)

Something else you would like to add?
<3

Last edited:
  • Like
Reactions: sex kvas hardbass

FläskDoris

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Bara så du vet kan du skriva på svenska. Tycker ansökan är rätt kort faktiskt. Inte så mycket fakta om varför du skulle va en bra admin osv. Vet att du pratat om lite olämpliga saker också på servern

timpo

New member
Premium
Bara så du vet kan du skriva på svenska. Tycker ansökan är rätt kort faktiskt. Inte så mycket fakta om varför du skulle va en bra admin osv. Vet att du pratat om lite olämpliga saker också på servern
jag kan ha sagt vissa olämpliga saker som t ex svär ord osv annars så vet jag inte vad jag kan ha sagt

• Sad
Reactions: Erkan

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
Lite kort ansökan, skulle du kanske kunna skriva lite mer?

• Like

ToUcH

Secretary
Headadmin
VIP
  • Wow

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Vi tar inte bort ansökningar, men låser den efter förfrågan!

Status
The thread is locked!

Latest posts