Accepted Admin Application - Titan

Status
The thread is locked!

Titan

Serveradmin
User name: Titan

Nickname
Titan

Discord tag
Titan#5224

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Tjena, mitt namn är Lucas. Jag är 15 år (04:a) och spelar för det mesta cs:go på min fritid. Förutom att spela dator så tränar jag både fotboll och gymmar en hel del.

How long have you been playing CS:GO?
Jag köpte CS:GO 2014 och har spelat över 3500 timmar. Jag spelar spelet lite till och från i omgångar. Jag har kört ganska mycket hns de åren jag har haft cs och det är hns jag har lagt de flesta timmarna på.

Do you have any admin experience?
Jag var admin på en hns server som hete Hooligans. Jag hann bara vara admin i några månader då servern lades ner.

Qualities that make you a good administrator
Jag försöker hela tiden hjälpa spelarna på servern fasten jag inte är admin och som admin tror jag att jag skulle kunna hjälpa till mera. Jag är väldigt aktiv på serven så jag skulle kunna vara inne ofta på servern och hjälpa de spelare som behöver det. Jag kan också hålla ett bra koll på serven om det är någon som gör något de inte ska.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag har mycket speltid på hns så jag förstår reglerna bra. Jag försöker hela tiden hjälpa och jag vill vara delaktig i att förbättra servern. Jag är också mycket aktiv och försöker hela tiden vara positiv.

Have you been banned on our servers?
Nej jag har inte blivit bannad förut.

Last edited:
  • Love
Reactions: erkNh

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Det är en ganska kort ansökan.

Skulle du snälla kunna skriva lite mer?
t.ex:
Varför är du unik från de andra som ansöker, varför dig och ingen annan vi har att välja på?
lite mer info om dig själv så vi får en bra uppfattning om vem du är.

Sedan såg jag att du har skrivit detta

Titan: you are so trash
Titan: nice trash
Titan: how do you die to a noob?

Det är inte de värsta man kan säga men det är även inte så trevligt att få höra.
Eftersom det inte är så super dryga ord så får du en free pass från mig.

Däremot vill vi absolut inte att du fortsätter skriva så, det är dumt att du skrev så även om det var ett skämt till en kompis eller någon annan, då en annan spelare kan ta dina ord seriöst, de kan t.ex tror att du menar att dom är dåliga och de kanske blir "sårade" eller att de blir arga och säger saker till dig, vilket så kan bli en risk att du säger något dryg tillbaka till dom.

Sedan vilket du nog fattar
så vill vi absolut inte han en admin som skriver dryga saker till andra spelare.

Men som sagt, så är det där är inte så super grova saker, dock vill vi att du ska tänka på det

• Haha
Reactions: Erkan

Titan

Serveradmin
Jag förstår att man inte ska säga dryga saker till andra och jag gör sällan det, den gången du har skrivit om är när någon kallar mig noob och sedan dödar jag honom, då undrar jag bara hur han kan dö av en noob.

• Like

FläskDoris

Serveradmin
Jag tycket att Titan är en schysst spelare och spelat me han inne på ser ern och andra servers innan denna kom. Han nog aldrig hört han vara elak/taskig mot en annan spelare och han hjälper ofta andra spelare. Så stort +Rep från mig.

erkNh

Lifetime Premium
+rep Snäll kille som har stor respekt för folk och han är inne ofta och försöker hjälpa folk så mycket som möjlöigt

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Jag förstår att man inte ska säga dryga saker till andra och jag gör sällan det, den gången du har skrivit om är när någon kallar mig noob och sedan dödar jag honom, då undrar jag bara hur han kan dö av en noob.
Det är ändå onödigt att du triggar honom då, om han är otrevlig så borde du inte trigga honom ännu mer.
Du kanske inte klarar av att vara admin?

• Like

Fors

New member
+REP Har sätt dig vara väldigt aktiv på Easyblock servern till och med TOP 1 på servern. Du har väldigt bra erfarenhet inom HNS och du följer alla regler. Och som jag har förstått så har du alltid uppfört dig väl på servern, då och då kan man "trashtalka" någon vilket är något jag tror alla gör, men annars tycker jag att du skulle passa utmärkt som ADMIN.

Lycka till :D

Status
The thread is locked!