Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Hibby11

Status
The thread is locked!

Hibby11

New member
User name: Hibby11

Nickname
Hibby

Discord tag
Hibby#6633

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej, jo mitt namn är Kalle och är en stadig kille på rena 17 år. Jag spenderar oftast mina ärofyllda timmar hos er på Klonken på retakes servrarna för att kunna öva aim och det praktiska inom cs:go. Har alltid tyckt att dator är något för mig och har lirat dator sen jag var 10 år gammal. Jag studerar just nu teknik på en skola i stan. Brinner för datorer rent ut sagt och att umgås med vänner på fritiden även.

How long have you been playing CS:GO?
Jag startade min karriär den 7 september 2015 så snart 5 år. CS:GO är verkligen ett spel som faller mig i smaken då det är taktikspel och samtidigt behöver en individuell prestation som man kan öva mycket på.

Do you have any admin experience?
Jag har tidigare erfarenheter angående att vara Admin på community servers. Blev högt uppsatt adminstratör på NIVUS som sedan las ner på grund av inaktivitet från spelarbasen. Kan de flesta commands och riktlinjer som en community server har. Blev snabbt upphöjt på grund av mitt goda arbete och kontakt med spelarna och admins. Vill servers bästa såklart och därför ansöker jag hit då jag vet att jag har det som krävs (hoppas jag) :).

Qualities that make you a good administrator
Mogen för min ålder och har en bredd kunskap om hur jag ska agera vid tillfällen där jag behöver utföra ett bra adminstrativt arbete. Föklarade det mesta i frågan ovan.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag tycker helt ärligt att servern behöver färska och aktiva admins på retake sidan då voice abuses kan ske (hänt en del när jag lirat). Är en allmänt skön grabb som brinner för folks bästa och att ha en bra spelupplevelse. Finns en del cheaters också på dessa retakes som bör åtgärdas.

Have you been banned on our servers?
Of course not, svårt att bli bannad när man beter sig bra ;)

Something else you would like to add?
Ja att min polare också ansöker som heter "cloze". Som också kom från NIVUS där vi jobbade tillsammans som admins för att förbättra servern.

• Like
Reactions: Vincent

ToUcH

Head Serveradmin
Head Serveradmin
VIP
Jag har super svårt när det kommer till Nivus adminsarna, jag hade aldrig en bra upplevelse med någon av dom som kom in.

Dock är din ansöker brutalt bra, jag gillar de sättet du väljer att uttrycka dig på ett bra sätt.

@Hibby#6633
Ville mest bara informera om att jag har skickat in en admin ansökan. Kanske var fel av mig att skapa denna insåg jag nu haha.
Så ni kan ta bort denna ifall denna är en skräppost

Så admins behöver inte svara på texten.

Last edited:
  • Like
Reactions: Erkan

Vincent

Administrator
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Hibby#6633
Ville mest bara informera om att jag har skickat in en admin ansökan. Kanske var fel av mig att skapa denna insåg jag nu haha.
Så ni kan ta bort denna ifall denna är en skräppost

Så admins behöver inte svara på texten.
Han syftade på sin ticket och inte själva ansökan, noob!

• Angry
  • Haha
Reactions: Erkan and ToUcH

Hibby11

New member
Haha, aa exakt. Syftade på discord-ticketen som jag skapade vid misstag typ. Tack för god respons @ToUcH, håller med det fanns en del dåliga admins där som jag inte gillade som admin abuseade och var allmänt dryga typ.

• Haha

ToUcH

Head Serveradmin
Head Serveradmin
VIP
Haha, aa exakt. Syftade på discord-ticketen som jag skapade vid misstag typ. Tack för god respons @ToUcH, håller med det fanns en del dåliga admins där som jag inte gillade som admin abuseade och var allmänt dryga typ.
Haha jag ber om ursäkt jag tänkte inte så långt jag var 100 på att du menade ansökan, du skrev liksom om att du hade gjort en ansökan sen att det kanske var dumt jag bara dumt och dumt skulle jag itne säga men aja då får jag kommentera att han inte vill ha kav ansökan.
Nu skäms jag lite haha

• Wow

Vincent

Administrator
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Ledsen för sent svar! Din ansökan har blivit nekad då du inte uppfyller kravet på aktivitet. Du behöver ha spenderat minst 20 timmar på våra servrar INNAN du ansöker och du har inte nått upp till 20 timmar än.

Status
The thread is locked!