Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Hibby11

Status
The thread is locked!

Hibby11

New member
User name: Hibby11

Nickname
Hibby

Discord tag
Hibby#6633

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej, jo mitt namn är Kalle och är en stadig kille på rena 17 år. Jag spenderar oftast mina ärofyllda timmar hos er på Klonken på retakes servrarna för att kunna öva aim och det praktiska inom cs:go. Har alltid tyckt att dator är något för mig och har lirat dator sen jag var 10 år gammal. Jag studerar just nu teknik på en skola i stan. Brinner för datorer rent ut sagt och att umgås med vänner på fritiden även.

How long have you been playing CS:GO?
Jag startade min karriär den 7 september 2015 så snart 5 år. CS:GO är verkligen ett spel som faller mig i smaken då det är taktikspel och samtidigt behöver en individuell prestation som man kan öva mycket på.

Do you have any admin experience?
Jag har tidigare erfarenheter angående att vara Admin på community servers. Blev högt uppsatt adminstratör på NIVUS som sedan las ner på grund av inaktivitet från spelarbasen. Kan de flesta commands och riktlinjer som en community server har. Blev snabbt upphöjt på grund av mitt goda arbete och kontakt med spelarna och admins. Vill servers bästa såklart och därför ansöker jag hit då jag vet att jag har det som krävs (hoppas jag) :).

Qualities that make you a good administrator
Mogen för min ålder och har en bredd kunskap om hur jag ska agera vid tillfällen där jag behöver utföra ett bra adminstrativt arbete. Föklarade det mesta i frågan ovan.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag tycker helt ärligt att servern behöver färska och aktiva admins på retake sidan då voice abuses kan ske (hänt en del när jag lirat). Är en allmänt skön grabb som brinner för folks bästa och att ha en bra spelupplevelse. Finns en del cheaters också på dessa retakes som bör åtgärdas.