Accepted Admin Application - Janne

Status
The thread is locked!

Janne

New member
Staff member
Gameserver Admin
Premium
VIP
User name: Janne

Nickname
Janne

Discord tag
Gooden#4227

Which server are you applying for?
HNS PRE

Introduce yourself
Hej mitt namn är janne, jag är väl ganska lyhörd och social många vet vem jag är och är inte ovän med någon, jag är en snäll och rolig person som också kan vara strikt och hålla servern ren. Jag är mogen för min ålder jag kan alla regler och följer dem, spelar runt 4-5 timmar om dagen och pratar med dem flesta. på fritiden brukar jag vara med kompisar och min flickvän, jag är lojal och en riktig go norrlänning.

How long have you been playing CS:GO?
jag har spelat cs en 2014 och har runt 2600 timmar på mitt nuvarande konto men runt 4000 timmar totalt

Do you have any admin experience?
har varit try admin på andra communities men blivit nekad pga frånvarande pga skola och fritids intressen

Qualities that make you a good administrator
Förstående, kan reglerna, rulebreakar aldrig möjligtvis dålig follow, pratar mycket med alla och kan bra engelska så jag kan prata med alla inne på communityn, brukar prata mycket med andra admins och känner vissa väl och brukar ha några roliga skratt med dem, jag vet vad jag ska söka efter i fuskare t.ex då jag kan dem olika strafe patterns väl och ser precis hur olika strafe fusk fungerar, har själv hållt på med att koda förut i skolan under tekniken och vet hur cfgs och andra saker filer fungerar, jag har en vass syn på just rasism och likande och tolererar inte sådant. Tycker att detta community är särskilt trevligt så det inte försekommer så mycket olika rasistiska ord osv bland spelare men när det väl händer så vässar jag örona lite och eftersom jag är premium drar upp en vote mute t.ex

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är från Norrland! och har snabba reflexer och ser mycket samtidigt

Have you been banned on our servers?
Nej!

Something else you would like to add?
jag hoppas du kan läsa det här och ta en liten tanke om det köpte nyligen premium och älskar det kommer stå för den här communityn alltid
har spelat över 800 timmar bhop också och har över 60 timmar på hns servern, tycker spelaranda spelar stor roll och vill att alla ska kunna va glada istället för att sitta och vara sura på varandra bara för någon enstaka rulebreak så hoppar gärna in i debatter och kollar nogrannare efter folk som rulebreakar

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: sex kvas hardbass

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Vilka servers har du varit trail admin på?

Jag är inte helt 100% på din
Blir inte övertygad bara för att du är från Norrland.

• Like
Reactions: Erkan

Janne

New member
Staff member
Gameserver Admin
Premium
VIP
Vilka servers har du varit trail admin på?

Jag är inte helt 100% på din
Blir inte övertygad bara för att du är från Norrland.

------------------
Nej men jag har varit trail admin på 1 bhop servrar som hette kumla, Det jag menar med norrlänning är ett skämt det finns ju inte så många nya kvalitér att nämna när det finns så många admins, jag kan tycka att jag är speciellt bra på att prata med folk och hjälpa folk/lära folk vad som är rätt och fel och ge tips inom bhop/longjumps osv

• Haha
Reactions: Erkan and Vincent

FläskDoris

New member
Staff member
Gameserver Admin
Lifetime Premium
Skön lirare och verkar som en bra grabb +Rep

sex kvas hardbass

New member
varit väldigt aktiv de senaste veckorna och är väldigt schysst ingame och på discord
och jag menar grabben har ju humor;):LOL:
+rep

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
+rep verkar go, verkar veta vad du vill göra och du har erfarenheter vilket är ett bra.

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Accepterad på prov! Kontakta mig på discord ;)

Status
The thread is locked!