Declined Admin Application - Friberg

Status
The thread is locked!

Friberg

New member
User name: Friberg

Nickname
Friberg

Discord tag
Friberg#7777

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Jag är 17 år och heter Alfred. På min fritid gillar jag att bowla hänga med polare och spela lite hns. Jag förnuvarnde gör inte så mycket efter skolan så har mycket tid på mina händer. Jag gillar även fotboll och musik, Jag är ganska lugn och blir inte lätt arg över spel. Jag har spelat dator ett bra tag och fick min första dator 2012 och spelat alla möjliga spel!

How long have you been playing CS:GO?
sedan 2014

Do you have any admin experience?
Jag var admin på Pwnzone/zhell i 2 år!

Qualities that make you a good administrator
Jag har mycket tid att ägna på servern och har inga svårigheter att jobba I grupp, jag kan lätt att bryta upp bråk. Jag är inte speciellt toxic ingame. Jag har inte sett så många admins ingame det kan vara för dom har bättre saker att göra men eftersom jag har mycket tid jag kan ägna till servern så tror jag att servern allmänt kommer bli mindre toxic eftersom folk ser en admin inne och jag har experience från innan så jag behöver inte läras några commands etc

Why should we pick you? What makes you unique?
Som jag gick igenom på andra frågan jag har mycket tid, jag har experience men jag skulle även kunna säga att jag har lätt för mig att hantera flera saker samtidigt så jag kan svara på frågor medans jag kollar igenom en video t.e.x. Jag känner även dom flesta på servern vilket gör det hyvsat lätt för mig att se problemet innan det händer. Jag ger inte heller ut special treatment till dom jag gillar som admin behöver man muta, kicka, banna även sina vänner om dom rulebreakar.

Have you been banned on our servers?
Nej!

Something else you would like to add?
Nej :D

ToUcH

Head Serveradmin
Du får super gärna spela upp dina timmar på servern först.
Det står med en stor röd text när du gör en ansökan
Note that you must play for at least 20 hours before submitting an application, otherwise we will deny your application!
Det kan inte vara svårt att missa den.

Du har totalt 6,5 timmar på servern du ska ha minst 20 timmar.

Vill du se dina timmar på servern går du in på Discord, du trycker på text gruppen #bot-spam, där inne skriver du !active (Steam ID)

• Like
Reactions: Erkan
Status
The thread is locked!