Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - FläskDoris

Status
The thread is locked!

FläskDoris

Serveradmin
Serveradmin
Premium
User name: FläskDoris

Nickname
FläskDoris

Discord tag
FläskDoris#2962

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Tja. Melker heter jag och kommer från Norra Stockholm. Ja vad gör jag på fritiden egentligen? Jag är ofta med min flickvän och med hennes familj sen så är man väll med polarna då och då. Jag går på transport linjen i gymnasiumet och går i 1:an. Jag gillar matten i skolan och engelskan och Fordonstekniken. När jag är hemma sitter jag väll mest och spelar cs eller kollar youtube eller netflix. När jag kör cs så kör jag antingen Hns eller competetive. Har spelat mycket Hns på de senaste 2 åren. Jag har 4 bröder och jag är den minsta så ni kan ju tänka er all stryk jag har fått som dock gjort mig härdad och tålamodig

How long have you been playing CS:GO?
Jag vet inte exakt hur länge jag spelat csgo men har ju en 5 year veteran coin och vet att jag spelat cs i minst 5-6 år och sammlat på mig en totala 3200 timmar. Förut satt man ju och spenderade hela dagarna på csgo. Jag skulle säga att jag är en erfaren csgo spelare med suntförnuft.

Do you have any admin experience?
Jag spelade på en Jailbreak server som jag fick admin på efter 1.5 år ungefär och det var då jag lärde mig hur "admin jobbet" fungerar. Jag har också spelat minecraft i mina yngre dar och då hade jag en admin roll på en server. Så jag skulle säga att jag kan den här admin rollen. Men kan dock vara lite ring rostig i vissa området som kommands

Qualities that make you a good administrator
Jag kan reglerna och är en trevlig person. Jag går att samtala med och är jämnlik mot alla andra spelare. Ingen ska behandlas anorlunda. Alla ska behandlas på samma sätt även om det är din kompis. Jag har suntförnuft och förstår båda sitvationerna i en disskution och vet att jag ska varna innan man lägger ett straff på någon/några.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är reasonable och kan fatta båda sidorna av ett "bråk" till exempel. Jag kan hålla lunget och ta hand om sitvationen på ett lungt och sansat sätt. Jag har mycket erfarenhet inom HnS och admin jobbet. Jag använder logiskt tänkande och bedömer sitvationen bra och ger lämpligt straff/varning

Have you been banned on our servers?
Nej har aldrig blivit bannad. Tror inte jag fått någon gag eller mute heller

Something else you would like to add?
Jag gillar bira. Jag är en skön snubbe. Rolig att prata med och spela med.
Man kan kontakta mig på Steam eller discord. Men nås bäst på Discord,
Brukar vara i Ts också men då e det oftast tomt :(

Steam profiö

Last edited:
  • Like
Reactions: Vincent

ToUcH

Head Serveradmin
Head Serveradmin
VIP
Jag hoppas inte att dina bröder har slagit dig, hoppas att det bara var ett skämt annars undrar jag varför dina föreldrar inte gjorde något åt saken.
Jag tycker det är bra, du har experience som admin.

Sedan hoppas jag att du inte använder opassande namn på servern som tillexempel "HomoSToffe"
Som det står i våra regler:
På våra servrar använder vi ordentliga spelarnamn och tags. Vi har noll tolerans mot rasism, sexism och provocerande namn. Det är inte tillåtet att göra reklam för communitys, andra servrar eller hemsidor. Fakenick är tillåtet så länge du inte fakenickar en admin, vilket även innebär att du inte får använda ett namn eller en tag som innehåller ADMIN eller VIP. Att efterlikna admins genom olika stavelser räknas också som fakenick, t.ex mak!s eller Admln.

Last edited:

Batman

Member
VIP
Bra ansökan, du verkar veta hur man ska bete sig osv. Dock det som stog i din profil samt dina gamla namn är väldigt opassande och så ska man inte bete sig eller hur man ska säga det

• Like
Reactions: FläskDoris

Vincent

Administrator
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
IP på din profil fungerar ju inte :(

Du verkar som en skön lirare som absolut kan passa som admin! Jag delar inte riktigt uppfattningen av olämpliga/opassande namn så länge du inte har använt något grovt namn (rasism, personpåhopp, m.m) och så länge det inte sker på våra servrar eller när du representerar Klonken!

• Like

FläskDoris

Serveradmin
Serveradmin
Premium
De
IP på din profil fungerar ju inte :(

Du verkar som en skön lirare som absolut kan passa som admin! Jag delar inte riktigt uppfattningen av olämpliga/opassande namn så länge du inte har använt något grovt namn (rasism, personpåhopp, m.m) och så länge det inte sker på våra servrar eller när du representerar Klonken!
Klart de inte händer på server, respektive någon annan stans. De där va ett bra tag sen. Vad menar du med ip?

Wjalla

New member
Premium
VIP
Jävla legend är du... lirat med han tidigare och han är en väldigt skön person.
Stort +rep

• Like

Vincent

Administrator
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Accepterad på prov! Kontaktar dig på discord i helgen! :)

• Like
Reactions: Erkan
Status
The thread is locked!