Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - lynx

Status
The thread is locked!

lynx

New member
User name: lynx

Nickname
lynx

Discord tag
lynx#0775

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Hej, jag heter Marcus. Jag föddes i Danderyd, Stockholm den 17 december år 2003 (16 år gammal). Jag bor i Åkersberga och Täby eftersom mina föräldrar är skilda. Förut sportade jag mycket, jag gick på Innebandy, fotboll, badminton och golf. Nu är det mest gym.
Jag gillar att umgås med vänner samt spela CSGO, väldigt sällan jag spelar annat. Det roliga inom CSGO är just nu Retakes och Faceit/Competitive.
Nu på senaste har jag spelat väldigt mycket på Klonken då jag tycker det är en skön och rolig server, det är synd att det finns personer som inte följer reglerna dock.

How long have you been playing CS:GO?
Jag laddade ned CSGO den 6 september 2014, det var så att min polare visade mig ett videoklipp av spelet och sa att jag borde ladda ned det. På den tiden hade jag en laptop som jag och 2 vänner turades om att köra på. Jag tycker det är fortfarande jätte roligt att spela med vänner, just nu på senaste har jag fastnat för Klonken men det är jätte roligt att spela competitive med vänner, dock så är det mer faceit/esportal som vi spelar nu för tiden.
Jag är Level 9 på faceit just nu och ligger på 4700 timmar på CSGO.

Do you have any admin experience?
Jag har aldrig varit admin på någon annan plattform än Minecraft, på Minecraft har jag varit admin på ett antal servrar, jag har ägt en medelstor server förut så jag är nog lite erfaren inom administratör branschen skulle jag säga. Jag har koll på reglerna inom Klonken och vet hur jag ska agera ifall någon säger/skriver en rasistisk kommentar t.ex. Som admin ska man vara lugn och inte säga dumma saker till personer

Qualities that make you a good administrator
Som sagt, jag vet hur jag ska agera i situationer som har spårat sig, jag vet att man ska varna innan ban/kick, man ska bemöta alla på ett trevligt sätt och inte använda sig utav olämpliga ord och ha ett vårdat språk. För att banna någon så måste man vara helt säker på att personen t.ex fuskar.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är unik eftersom jag kan hantera att vara administratör, jag vet hur jag ska agera i situationer och jag tror att jag kommer att vara den mest aktiva admin ni har förutom ToUcH då vi spelar tillsammans nästan varje dag, Jag skulle jätte gärna vilja hjälpa er att rensa servers från toxic personer, fuskare etc. Ni skulle uppskatta hjälpan jag ger.

Have you been banned on our servers?
Nej, det har jag inte.

Something else you would like to add?
Min steam profil:
https://steamcommunity.com/profiles/76561198153412292

ToUcH

Head Serveradmin
Head Serveradmin
VIP
Det är en bra ansökan, lång och innehåller mycket info om dig själv.
Du har spelat spelet väldigt länge och eftersom jag har spelat med dig på servern så vet jag vet att du är en riktig trevlig person.
Även om vi har lärt känna varandra så var du trevlig innan jag började prata med dig, du har konstant försökt hjälpa andra spelare även om du inte är admin.
Jag get en stor +Rep för dig och hoppas att de andra som läser din ansöker ser samma sak som jag gör.

Lycka till

Last edited:
  • Like
Reactions: Erkan and lynx
Status
The thread is locked!