Accepted Admin Application - TW_

Status
The thread is locked!

TW_

New member
User name: TW_

Nickname
TW

Discord tag
TW#0633

Which server are you applying for?
MG Course

Introduce yourself
tjena heter Tobias men brukar kallas för Tobbe och kommer från Stockholm, jag är 15 år gammal (04) och fyller 16 i år, på min fritid så brukar jag spela hockey, köra a traktor eller spela på pc eller ps4. när jag brukar spela så brukar jag oftast köra på bhop eller mg servrar då det är det enda som jag tycker är kul på cs och enligt mig så e jag bra på de ;)

How long have you been playing CS:GO?
jag har spelat cs sedan 2015 och började köra mg 2017, har cirka 5000 timmar sammanlagt på alla mina konton varav 1000 är på mg

Do you have any admin experience?
jag har admin erfarenheter då jag var först admin på cafemultigames, där jag avgick för att jag tröttnade på att prata engelska då de var ett engelskt Community, efter det så var jag admin på rosegaming i cirka ett halvår och avgick där också då jag tyckte att högre staffs började vara otrevliga och det kändes lite som ett "lall" Community då man kunde bli admin efter 10 min speltid, efter det så var jag headadmin på networkgaming men owner stängde ner mg servern så slutade köra där

Qualities that make you a good administrator
jag skulle säga att en bra admin vågar banna/mutea/gaga om någon spelare gör fel och är rättvis mot spelarna, skulle också säga att en admin ska vara trevlig mot sina medspelare inne på servern och inte trigga igång folk i onödan, det är även bra om dom kan prata både engelska och svenska om det kommer in någon från ett annat land

Why should we pick you? What makes you unique?
varför ni ska ta in mig är för att jag har erfarenheter som admin och vet hur man göra i adminmenu och sen så försöker jag vara trevlig mot folk på servern, jag vågar även att banna/mutea/gaga/varna när någon gör ett regelbrott inne på servern elr i dc

Have you been banned on our servers?
inte vad jag vet

Something else you would like to add?
kan spela lite då och då för att jag bor på 2 ställen, annars så har jag inget bra att tilläga

• Love
Reactions: Vinnanzz

ToUcH

Head Serveradmin
Så jag fattar dig så är du bra på att joina många servrar ;D
Jag gillar din ansökar, känns bra att du har mycket experience då bör du veta de flesta reglerna, även att du var admin på en server i ett halvår visar att du klarar av det.

Last edited:
  • Like
Reactions: Erkan

Batman

VIP
+rep Trevlig grabb, vet vad du vill och det jag har sett från dig så kan du bete dig och tycker det är bra att du kan stå ifrån när dina "spelkompisar" ska sitta och dryga mot andra. Bra ansökan, utförliga svar och verkar ha bra erfarenheter som Admin :D Lycka till <3

Klint

Serveradmin
+rep pga bra ansökan, men har inte träffat dig ingame än eftersom jag inte spelar så jätte mycket mg, så mitt svar kanske ändras men just nu får du ett +rep.

• Like
Reactions: Erkan and Batman
Status
The thread is locked!