Denied Admin Application - Vinnanzz

Status
The thread is locked!

Vinnanzz

New member
User name: Vinnanzz

Nickname
Ace

Discord tag
𝓐𝓬𝓮#0579

Which server are you applying for?
MG Course

Introduce yourself
Jag heter Vincent Karlsson och jag kommer från Sverige. jag är 14 år gammal. Typ häften av mitt liv är cs så jag kör cs väldigt mycket. Jag har haft typ 9 konton hehe. Jag har träningar och sånt också så jag kan inte spela konstant hela tiden. Om jag inte spelar cs så är jag med kompisar eller sover.

How long have you been playing CS:GO?
Jag har kört cs i ungefär 1 år men jag har haft 9 accounts också...

Do you have any admin experience?
Jag har vart admin på en annan server men dom stängde ner den och kan ej få tag på namnet igen. Men jag har vart admin på en annan server ja. Jag vte hur en admin ska bete sig.

Qualities that make you a good administrator
Jag hjälper till väldigt mycket och jag är snäll mot allt o alla. Även om det är min kompis eller nån jag har kört med mycket så kommer jag änåd muta/gaga hen. Jag svarar på alla frågor jag får.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag spelar väldigt mycket på eran mg course och jag hjälper till väldigt mycket även om jag inte är admin. Jag är snäll mot alla och jag gillar att köra på eran mg course. Jag behandlar alla likadant även om det är mina kompisar eller nå.

Have you been banned on our servers?
Jag har inte blivit bannad på nån av era servers.

Something else you would like to add?
Inte direkt, bara att jag vill hjälpa till och det är nästan inga aktiva admins längre. Dom har börjat blivit mer oaktiv så jag skulle gärna kunna hjälpa till.

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
okok tror Vincent gillar ditt namn🤭

• Like
Reactions: Erkan and Vinnanzz

Vinnanzz

New member
Glömde bort att det kanske är svårt att hitta mitt namn ingame, men det är 𝓐𝓬𝓮

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
+rep Sjukt trevlig grabb, Lojal, mogen och vet hur man ska bete sig. Alltid lika glad när man joinar och har aldrig hört något negativt från han haha.
-rep Inte jätteutförlig ansökan och inte jätteutförliga svar, skriv på lite mer och visa det du visar inne på servern så kommer du ha en grym ansökan :D

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Riktigt dumt om du har ljugit om din ålder.
Det sägs att du bara är 13 och inte 14.
Om det är sant så är det super dåligt, Jag skulle säga nej, det är 13 år och upp så varför ljuga om din ålder, väldigt onödigt

Jag tycker att det blir lite värre än vad det är, jag känner att om du kan ljuga om det, vad mer kan du ljuga om?

• Like
Reactions: Erkan

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
Om det är sant så är det super dåligt, Jag skulle säga nej, det är 13 år och upp så varför ljuga om din ålder, väldigt onödigt

Jag tycker att det blir lite värre än vad det är, jag känner att om du kan ljuga om det, vad mer kan du ljuga om?
Du har en poäng i det du säger, surt asså. -rep för min del nu. Ledsen att säga

Klint

Member
Lifetime Premium
-rep ljuger om sin ålder, skriv mer om dig själv

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
vafan, om man fyller 14 snart så kan man skriva att man är 14...
Inte så det funkar, dessutom fyller du år i december.

Vinnanzz

New member

jag räknas som en 14 åring om man säger så...

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
jag räknas som en 14 åring om man säger så...
Det gör du inte, du föddes en viss dag, månad, datum, det är omöjligt att du kan räknas som en 14 åring om du är 13 igäntligen. Det finns ingen anledning till att du ska ljuga, det är ett stort NEJ!
Vi vill inte ha lögnare, det kan leda till att du ljuger om mycket mer och hur ska vi kunna lita på dig nu om du sitter och ljuger för oss?

• Like
Reactions: Erkan
Status
The thread is locked!