Denied Admin Application - gladaren

Status
The thread is locked!

gladaren

New member
User name: gladaren

Nickname
gladaren

Discord tag
gladaren#2249

Which server are you applying for?
KZ Climb

Introduce yourself
17 years of age, 18 in february, my hobbies are playing computer games and i am also a referee in floorball. I love kz and play it a lot, i have like 50 hours on publiclirs kz and 25 on brutalcs.

How long have you been playing CS:GO?
4k hours

Do you have any admin experience?
no, i dont

Qualities that make you a good administrator
very friendly, active on cs and in discord

Why should we pick you? What makes you unique?
I play a lot and im on the servers often, so with that said i'm a active player

Have you been banned on our servers?
No

Something else you would like to add?
Hopefully im your guy, looking forward to work with all of you

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Jag vill gärna ha en längre ansökan från dig.
Gör till exempel en ansökan som jag kommer fastna vid, den här läser jag i 30 sekunder sedan bryr jag mig inte något för den var inte intressant.
Så gör en som jag får lära känna dig

Last edited:
  • Like
Reactions: Erkan

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Det är möjligt att det har buggat med loggning av speltid på KZ servern, då flera spelare som jag vet har spelat mycket där inte har fått loggat någon speltid. Så jag kommer utgå från att du har nått upp till 20 timmar på våra servrar, däremot tycker jag att din ansökan är lite kort och inte särskilt personlig. Du gick dessutom med i vår Discordserver precis innan du ansökte, kan väl tycka att man börjar med att involvera sig i föreningen/communityn innan man ansöker! ;)

Du kan självklart redigera din ansökan om du skulle vilja och det är helt ok att skriva på svenska då våra huvudadministratörer och ett flertal av våra admins är från Sverige.

Last edited:

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Nekad, du har skrivit väldigt lite och har inte uppdaterat din ansökan sedan vi skrev. Får inte intrycket av att du verkligen är motiverad.

Status
The thread is locked!