Declined Admin Application - Alone

Status
The thread is locked!

Alone

VIP
User name: Alone

Nickname
Alone

Discord tag
willle #9238

Which server are you applying for?
HNS PRE

Introduce yourself
jag är 15 och mitt namn är William jag går fortfarande i skolan och jag hoppar trampolin när jag inte spelar och jag gillar att träna/gymma. Jag har dyslexi men de kommer inte att påverka om någon skriver till mig för att jag påverkas inte så mycket av den längre.

How long have you been playing CS:GO?
1-2 år tillsammans med alla mina konton som jag har.

Do you have any admin experience?
Nej men jag har sett hur admins löser problem. Så jag vet hur jag skulle ha reagerat om jag skulle ha varit i en position dar de hade varit svårt att göra de rätta i alla situationer.

Qualities that make you a good administrator
jag skulle vara en chill admin men jag skulle ändå se till att alla följer reglerna min jag skulle inte vara så petig på alla reglerna som dom som inte riktigt spelar någon roll jag skulle gärna se till satt alla har kul och inte typ skriker eller spammar.

Why should we pick you? What makes you unique?
att man kan reglerna och inte gör bara de man tycker. Att man lyssnar på spelarna och om dom har bevis på att någon har Gjort något fel så ska man lyssna på dom. om man råkar göra något fel så tar man bort de direkt och inte väntar med att göra det.

Have you been banned on our servers?
nej

Something else you would like to add?
nej tack :)

Last edited:
  • Like
Reactions: sex kvas hardbass

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
-Rep kort ansökan.
Du må ha dyslexi, men skulle uppskatta en längre ansökan.

(Jag har också grov dyslexi så fattar hur du har det men det är
lätt att lägga ner en extra minut att leta efter potentiella stav fel eller små bokstäver efter punkt, där med skriva mer på ansökan
)

Jag får ingen connection med dig när jag läser din ansökan, du skriver
Do you have any admin experience?
mej men jag har lärt mig hur admins agerar om någon rule breakar så jag vet till mesta del hur jag ska reagera.
även om jag läser den delen så får jag känslan att du inte kan vet något, har ingen aning varför det är bara den känslan jag får.

Dock jag kan ha fel om allt detta,
Om du orkar kan du gärna trycka på Edit och lägga till på din ansökan.

Jag önskar dig
Lycka Till

• Like
Reactions: Klint and Erkan

ToUcH

Sekreterare
Head Serveradmin
Jag har läst om din text, jag tycker den här delen är riktigt konstig.
Qualities that make you a good administrator
jag skulle vara en chill admin men jag skulle ändå se till att alla följer reglerna min jag skulle inte vara så petig på alla reglerna som dom som inte riktigt spelar någon roll jag skulle gärna se till satt alla har kul och inte typ skriker eller spammar

Regler är inte något vi har för kul skull, dom regler vi har finns av en anledning och bryter en spelare reglerna så kommer spelaren få en bestraffning.

Vi vill värkligen inte ha en admin som låter folk bryta olika regler för att några regler är lite "töntiga".
Jag hoppas du förstår varför.

Last edited:
  • Like
Reactions: Erkan

Alone

VIP
Jag har läst om eran text, jag tycker den här delen är riktigt konstig.

Regler är inte något vi har för kul skull, dom regler vi har finns av en anledning och bryter en spelare reglerna så kommer spelaren få en bestraffning.

Vi vill värkligen inte ha en admin som låter folk bryta olika regler för att några regler är lite "töntiga".
Jag hoppas du förstår varför.
de jag menar med de är att om någon bryter mot reglerna så kommer ju jag att slaya. men om dom bara är jobbiga så skulle jag jag ge många chanser innan jag ger ut en ban

Vincent

Kassör
Administrator
Nekad!

Om du fortfarande är intresserad av att bli admin är du välkommen att ansöka igen tidigast om 3 veckor! :)

Status
The thread is locked!