Denied Admin Application - Shaggy

Status
The thread is locked!

Shaggy

New member
Staff member
Gameserver Admin
Lifetime Premium
User name: Shaggy

Nickname
Shaggy

Discord tag
Shaggy #8705

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
hej mitt namn är joel nilsson, jag är 23 år

How long have you been playing CS:GO?
jag har spelat cs:go sen det kom ut ungefär

Do you have any admin experience?
jag har varit admin på counterzone -- bollnäs team -- hooligans -- czone på CS:GO

Qualities that make you a good administrator
pågrund av att jag har enfarenheten till rollen, pågrund av att jag har blivit admin på cirka 4-5 hns servrar och aldrig blivit av med den under tiden dom är öppna och sen har jag istort sett inte brytit mot någon regel på servrarna och om det är någon som behöver hjälp så kommer jag vara aktiv så mycket jag kan.

Why should we pick you? What makes you unique?
vad som gör mig unik är för att jag har mycket respekt om folk som hör av sig till mig om det är någon/några som är otrevliga på servern så brukar jag antingen skick medelandet vidare till ägaren / dom andra adminsen för vill att nån som kan gå in och kolla till vad dessa personer håller på med. så på det sättet tycker jag det skulle ha varit skönt om någon hör av sig till mig så kommer jag kunna gå in och kolla vad det är för problem på servern. och se om dessa personerna som spelarna skriver och klagar på. så får jag gå in själv och dubbel kontrollera om det är godkänt.

Have you been banned on our servers?
nej jag har inte varit banna på någon server

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Hjälpsam, men väldigt lite speltid. Vi har krav på minst 20 timmar innan man ansöker.

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
-Rep väldigt kort ansökan, du pratar inget om er själva, jag tycker att vi ska få veta mer om dig så vi får en uppfattning om dig mer än ditt namn.

Du kan edita in mer när du har spelat upp era timmar på servern eftersom du bara har 8h,23m.
Självklart uppskattar vi verkligen att du ansöker till admin, vi önskar bara att du har 20h speltid innan ansökan.
- You must have played on our servers for at least 20 hours

Last edited:
  • Like
Reactions: Erkan

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Gillar dig som person och tror att du hade kunnat vara en bra admin, däremot måste jag neka din ansökan då du inte har uppnått 20 timmars speltid och det är ett av kraven för att ha en chans att bli admin här! :confused:

Vid fortsatt intresse kan du ansöka igen tidigast om 3 veckor!

Status
The thread is locked!