Accepted Admin Application - Insain

Status
The thread is locked!

Hans

Serveradmin
User name: Insain

Nickname
Hans

Discord tag
Hans#1182

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

Introduce yourself
Halloj, Hans kallas jag för, jag är 21 år gammal och har precis återskaffat kärleken för HnS ännu en gång. Spelade ohyggligt mycket HnS för ett antal år sedan och nu är det dags igen. På fritiden blir det en del plugg, mycket festande och en hel del CS. Jag pluggar till civilingenjör inom Industriell Ekonomi, vilket självklart tar upp en hel del av min tid. Ifall jag blir accepterad som administratör vill jag vara tydlig med att vissa veckor kommer jag att vara helt frånkopplad från datorn p.g.a. plugg, t.ex. inför tentor. Om detta är ett problem så förstår jag helt och hållet.

How long have you been playing CS:GO?
Till och från sedan spelet släpptes, detta är verkligen det enda spelat jag har kunnat njuta av så pass länge.

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på en JB-server på 1.6 för ett antal år sedan (PlaygroundES), har dessutom varit Senior Admin för Surfburkens servrar.

Qualities that make you a good administrator
I admin-sits eller ej så är alltid mitt mål att människor ska må bra, märker jag att någon behandlas illa säger jag oftast till, det ligger mig väldigt nära hjärtat att se till att ingen blir mobbad. Jag anser mig ha sunda värderinigar i grund och botten, jag känner inte att jag behöver förändra mitt sätt att vara för att kunna vara en bra admin. Jag är ofta lugn i hetsiga situationer, ser till att inte ta förhastade eller känslosamma beslut.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag har erfarenheten, men framförallt förstår jag vikten av att att ge människor en chans. Bans/Gags/Slays, eller vad det nu kan vara utdelas inte i syfte att hämnas på personerna i fråga, utan i syfte att de förstår vad de har gjort för fel och varför det är fel och rätta sig till nästa gång.

Have you been banned on our servers?
Nej

Vincent

Cashier
Administrator
Jag har fått uppfattningen att du är en trevlig person!

Du verkar ha många bollar i luften, tänker främst på att du fortsatt plugga efter gymnasietiden och det uppfattar åtminstone jag som ett tecken på mognad och någon form av seriositet.

Vi har inga problem med att våra admins är inaktiva till och från, men kommunikation är A-O! Skulle du bli admin hos oss och du vet med dig att du inte kommer vara aktiv under några veckor vill vi att du meddelar oss innan och då ska det vara lugnt, mer än så begär vi inte! :)

Självklart ett stort + att du redan nu har bidragit till föreningen med en större donation! (y) Det visar att du vill det lilla extra.

ToUcH

Secretary
Head Serveradmin
En stor +Rep på denna

• Like
Reactions: Erkan and Hans

Hans

Serveradmin
Vi har inga problem med att våra admins är inaktiva till och från, men kommunikation är A-O! Skulle du bli admin hos oss och du vet med dig att du inte kommer vara aktiv under några veckor vill vi att du meddelar oss innan och då ska det vara lugnt, mer än så begär vi inte! :)
Underbart, det ska inte vara några problem.

Vincent

Cashier
Administrator
Antagen på prov! Kontaktar dig på discord inom kort :)

Status
The thread is locked!