Denied Admin Application - otippat

Status
The thread is locked!

otippat

New member
User name: otippat

Nickname
otippat

Discord tag
Gabe #3630

Which server are you applying for?
Retakes

Introduce yourself
Jag är snart 17 år gammal och har spelat CS sen 2015 och högsta ranken jag varit är global och A- på ESEA. Jag spelade retake för första gången någon gång i början av 2016 och har aldrig slutat spelat det sedan dess. Innan jag hittade klonken så lirade jag på fpslynx men denna server är lätt överlägsen. Jag ville länge bli admin där men gränsen var 18 år. Osäker om jag hunnit spela 20 timmar än men är i top 500 och kommer få upp timmarna innan ni hunnit processa denna application ändå så ha det bra så hoppas jag att vi hörs snart.

How long have you been playing CS:GO?
Snart 5 år.

Do you have any admin experience?
Nej aldrig i cs. Dock back in the days när man var 10-12 eller nåt så var jag admin på lite minecraft servers här å där. Nu på senare så har jag mest varit för några discord servrar. Så inget stort eller betydande som detta skulle vara.

Qualities that make you a good administrator
Förståelse och respekt. Jag vet vad jag vill att admins ska göra. Vara en förebild och föregå med gott exempel. Hålla på reglerna så ingen känner sig utpekad osv. Att få bort fuskare från serverna och hjälpa till att förbättra.

Why should we pick you? What makes you unique?
Att jag har lång erfarenhet med retakes och vill göra allt för att förbättra det.

Have you been banned on our servers?
Nej.

Something else you would like to add?
Inte direkt, bara att jag vill påverka för retake är något som ligger mig varmt om hjärtat.

Last edited:

edviN

New member
Bra applikation generellt men inte mycket information om varför just du vill bli Admin. Skulle jätte gärna vilja se mer om hur du skulle hjälpa servern till mer framgång tillexempel, annars jätte bra jobbat!

otippat

New member
Bra applikation generellt men inte mycket information om varför just du vill bli Admin. Skulle jätte gärna vilja se mer om hur du skulle hjälpa servern till mer framgång tillexempel, annars jätte bra jobbat!
Tack, edita lite i det fältet precis innan jag såg detta faktiskt, skulle gätna berätta mer om mig själv och allt över discord!

• Like
Reactions: edviN

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Jag skulle väldigt gärna ha en längre ansökan från er, det är inte så mycket att gå ifrån nu när den är så kort.

Sedan står det klart och tydligt (som ni såg)
- You must have played on our servers for at least 20 hours
Just nu har ni bara 7 timmar, det är inte ens hälften av tiden ni ska ha.
Jag känner att ni ska avvakta med ansökan och spela upp timmarna på servern.
Det ska vara lika för alla även om den ena är ett cs proffs och den andra började spela förra veckan.

Annars är vi väldigt glada att ni vill bli admin och hjälpa oss på Klonken

• Like
Reactions: Erkan

otippat

New member
Jag skulle väldigt gärna ha en längre ansökan från er, det är inte så mycket att gå ifrån nu när den är så kort.

Sedan står det klart och tydligt (som ni såg)

Just nu har ni bara 7 timmar, det är inte ens hälften av tiden ni ska ha.
Jag känner att ni ska avvakta med ansökan och spela upp timmarna på servern.
Det ska vara lika för alla även om den ena är ett cs proffs och den andra började spela förra veckan.

Annars är vi väldigt glada att ni vill bli admin och hjälpa oss på Klonken
Ah, som sagt så ska jag spela upp mina timmar och pratar gärna mer om allt i ett samtal t.ex, Tycker det är svårt att utrycka sig i text

Dharma

New member
Staff member
Gameserver Admin
Som ToUcH sa så skulle jag nog väntat dom extra 13 timmarna på att ansöka, annars är det en bra ansökan och jag önskar dig lycka till!

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
Ah, som sagt så ska jag spela upp mina timmar och pratar gärna mer om allt i ett samtal t.ex, Tycker det är svårt att utrycka sig i text

VI har en gräns på 20 timmar.
Vi vill att alla spelare som ansöker ska ha minst 20 timmar på servern innan än ansöker till admin.
Ni är absolut inte något annorlunda från de andra som ansöker, så du får vänligen spela upp dina timmar på servern innan du ansöker till admin.

Just nu har ni 12 timmar från 20 timmar
(Här kan ni hålla ett öga på era timmar)

• Like
Reactions: Erkan

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Nekad, du har inte spelat i minst 20 timmar.

Status
The thread is locked!