Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - Krokkokon

Status
The thread is locked!

Krokkokon

New member
Premium
User name: Krokkokon

What is your nickname on the servers?
Krokkokon

Which server would you like to be admin on?
Retakes

Introduce yourself
Hej, mitt namn är jonathan karlsson och jag fyllde nyligen 20.
Pluggar för tillfället till specialpedagog inom autism och ADHD. Jag valde detta yrke efter jag jobbat på förskola i ett år med flera barn som behövde denna typ av hjälp och insåg snabbt att det var detta jag ville fortsätta jobba med resten av livet, dock gick jag tekniska programmeriongs linjen så jag har lite att plugga upp innan jag kan börja den fulla utbildningen.
På fritiden brukar jag ofta pracca cs/lira retake eller executes och på resterande tid tränar jag pingis med klubben jag lirar i samt familjen för skojs skull.
jag har alltid varit en spel nörd då min familj är det också, så hela familjen brukar ha lan helger / spel kvällar då vi sitter tillsammans och spelar olika spel ihop.
Jobbar även 50% i en kafeteria i min företedda skola där jag trivs hur bra som helst bland tonåringarna.

How long have you been playing CS:GO?
jag började spela i början utav 2013 men tog break c.a 2014-2015.
har c.a totalt 6k timmar spelade samt spelar i högre ranker på faceit/esportal mm.
började förmodligen satsa på cs cirka 2 år sedan då jag insåg att jag hade större "talang" än jag trodde inom det.

Do you have any admin experience? What are the main qualifications of an admin?
jag har tyvärr inga admin erfarenheter inom cs men har varit mod på flera twitch kanaler samt mod på facebook grupper.
jag tycker att den största delen av att vara admin är att man ska vara engagerad i det man håller på med samt lyssna på vad andra har att säga istället för att göra egna förutsättningar.
tycker också att man som admin har ansvar att förbli passiv samt att visa en bra förebild hur man ska bete sig på servern och svara på frågor utan att man ger sarkastiska/dåliga svar tillbaka oavsett vilken sorts fråga det än är.

Why should we pick you?
jag tycker ni borde välja mig då jag börjat bli mer och mer aktiv inom era retake servrar samt att jag tycker att jag är en trevlig kille som folk har lätt att prata med, har också en bra förmåga att hålla mig lugn i situationer vilket förmodligen gör så det blir lättare att prata samt att inte göra för drastiska åtgärder utan att tänka efter en stund innan vad man säger/vad man gör.
Jag har även massa fri tid pga att jag bara pluggar och jobbar halvtid så har jag mycket tid på eftermiddag/kvällar och nätter då jag inte jobbar heltid.

Have you been banned on our servers?
nej, och så kommer det förbli :)

Something else you would like to add?
hoppas att ni kan acceptera förfrågan och att jag kan få erfarenhet som admin här :)

Last edited:

Batman

Member
VIP
Du verkar schysst och verkar veta vad du vill göra och ha lite kunskap, men din ansökan är lite väl kort och du kan nog utveckla svaren så har du STÖRRE chans att bli Admin.
Lycka till! <3

• Like
Reactions: Krokkokon

Krokkokon

New member
Premium
Du verkar schysst och verkar veta vad du vill göra och ha lite kunskap, men din ansökan är lite väl kort och du kan nog utveckla svaren så har du STÖRRE chans att bli Admin.
Lycka till! <3
så då, hoppas det räcker med information :)

Batman

Member
VIP
så då, hoppas det räcker med information :)
Härligt, bra med info och att du verkar trivas bra i det du gör, verkar sjukt go samt tror du kommer kunna hantera situationer sjukt bra, lycka till! <3

• Like

edviN

New member
Verkar riktigt skön, bra applikation med mycket information om dig själv, ser fram i mot att lära känna dig mer!

• Like

Vincent

Administrator
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Uppfattar dig sedan tidigare som en trevlig person! Den synen har inte direkt ändrats.

• Like

Jac.

New member
VIP
Du verkar vara en schysst och rättvis kille! Mycket bra applikation och gillar att du berättar mycket om dig själv. Lycka till!

• Like
Status
The thread is locked!