Accepted Adminansökan - ToTTiS

Status
The thread is locked!

ToTTiS

New member
Staff member
Gameserver Admin
User name: ToTTiS

Vad är ditt nick på servrarna?
ToTTiS

Vilka servrar vill du vara admin på?
HNS PRE

Introducera dig själv
Tjena, mitt namn är David Wikman och är 15 år gammal. På fritiden spelar jag mycket data och jag gymmar 3-5 gånger i veckan. Om jag inte gör något av det så är jag med vänner så ett ganska simpelt men roligt liv har jag. Alltid när jag spelar data så är jag alltid inne på eran hns server för gillar ert community och allra flesta är trevliga och roliga att prata med. Det är det som gör så att jag spelar på just er hns server för älskar ert community.

Hur länge har du spelat CS:GO?
jag har kört csgo i ca 5 år nu och typ 2/3 delar är hns så är ganska inkommen i hns.

Har du någon erfarenhet av att vara admin? Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Jag har inte själv vart admin men har som sagt kört hns länge så är ganska erfaren hur en admin fungerar osv. Det jag tycker är viktigaste hos en admin är att man ska va hjälpsam, trevlig och bra att prata och va jämnlik att bara för att man kanske inte gillar en person så bannar man inte han under en längre tid ba för det. Som admin ska man vara vänlig åt alla.

Varför ska vi välja dig?
Jag tycker ni ska välja mig för jag är väldigt aktiv på eran hns server, jag är snäll, hjälpsam och är ganska erfaren spelare på hns. jag är vänlig och gillar inte när folk rulebreakar hela tiden och händer ofta när inte admins är inne. Jag tycker att jag skulle vara en bra admin för klonkens hns. Ni ska välja mig för flera på servern har sagt att jag ska ansöka som admin. Jag förstår finska för bor i Finland så vet om någon säger något dumt på finska.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej, jag har inte fått några bans eller mutes eller gags. Det enda som har hänt är att jag skulle skicka ett klipp till en spelare i chatten så blev jag bannad men vincent fixade det XD.

Något annat du vill lägga till?
Bara att ert community är as bra mycket bättre än andras för ingen är dryg eller ba allmänt jobbig så det var bara det ha en trevlig dag!

• Like
Reactions: Fors and Vincent

Klint

Member
Staff member
Gameserver Admin
Lifetime Premium
+rep trevlig inne på servern, och duktig på hns

• Like
Reactions: ToTTiS

Fors

New member
Staff member
Gameserver Admin
+rep Väldigt trevlig spelare.

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Accepterad på prov! Kontakta mig på discord :)

Status
The thread is locked!