Declined Adminansökan - Jeff

Status
The thread is locked!

Jeff

New member
User name: Jeff

Vad är ditt nick på servrarna?
Nicknammet jag utgår ifrån är "Jeff"

Vilka servrar vill du vara admin på?
Retakes

Introducera dig själv
Jag heter William Eriksson är 16 år gammal. Spelar på era Retake servrar dagligen och tycker dom är sjukt roliga och bra servrar. diggar det här med skins och top.
skulle vara väldigt roligt att vara en del av servern och hjälpa till så gott som det går genom att vara en Admin. Har grindat på era retake servrar i några veckor nu och äntligen är jag Top 1 och tycker att det är bra om jag också skulle vara admin eftersom jag är inne på servrarna väldigt mycket.

Hur länge har du spelat CS:GO?
heter somsagt William Eriksson är 16år gammal och går första året på gymnasiet och är väldigt social av mig. spelar väldigt mycket CS:GO (3.8k h) och lirar lite innebandy där på sidan om;)

Har du någon erfarenhet av att vara admin? Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
dom viktigaste kvalifikationerna skulle jag säga är att vara en trevlig och man ska vara välbemötande och hjälpsam för dom som är ny på servrarna man är admin på. Otroligt viktigt att man kan besvara frågor som spelare frågar och att man kan hänvisa dom till det bästa och mest hjälpsamma svararen.

Varför ska vi välja dig?
varför man ska välja mig? Jo, för att jag spelar mycket på era servrar och är välbemötande, glad och väldigt hjälpsam. Tycker att det ska vara nån admin på varje server så att dom blir bra och inget hat emellan spelarna.

Har du blivit bannad på våra servrar?
jag har aldrig blivit bannad på någon av era servrar.

Något annat du vill lägga till?
skulle vara sjukt kul att få hjälpa till och hjälpa er med att få en ännu bättre comunity.

• Like
Reactions: Fors and Vincent

Vincent

Administrator
Kul att du vill bli admin, förstår inte riktigt ditt svar på "Hur länge har du spelat CS:GO?" där syftet är att svara t.ex. 2 år eller liknande ;) Känns inte som ett svar på frågan.

• Like
Reactions: Jeff

ToUcH

Head Serveradmin
Tycker som Vincent sa, men annars så gillar jag de jag läser, har spelat med honom och tycker att han är väldigt trevlig och en riktig gud på spelet, är det någon som borde ha admin är det den här pojken. :)

• Like
Reactions: Erkan and Jeff

Jeff

New member
Kul att du vill bli admin, förstår inte riktigt ditt svar på "Hur länge har du spelat CS:GO?" där syftet är att svara t.ex. 2 år eller liknande ;) Känns inte som ett svar på frågan.
oj missade visst den punkten. Men jag har spelat csgo i ungefär 3/4 år och har spelat mycket css också.

• Haha
Reactions: Vincent
Status
The thread is locked!