Accepted Adminansökan - Jac.

Status
The thread is locked!

Jac.

New member
VIP
User name: Jac.

Vad är ditt nick på servrarna?
Jac.

Vilka servrar vill du vara admin på?
Klonken Retakes

Introducera dig själv
Tjena! Mitt namn är Jacob och är född i karlstad den 15e augusti 2003, är alltså 16 år gammal och har precis börjat i gymnasiet. Jag har spelat dataspel sedan jag var 9 år gammal då jag började att spela Minecraft med kompisar. På fritiden älskar jag att spela data spel och att vara med kompisar. Nu när jag precis har börjat på gymnasiet så måste jag tyvärr spendera mer utav min fritid på skolarbete osv. Men jag försöker att spela minst 3 timmar om dagen. Jag har även andra intressen som att t.ex. gymma. Just nu gymmar jag ca 6 dagar i veckan vilket har gett mig mycket positiva resultat, då jag märker att jag inte blir lika trött som jag brukade vara och att jag har blivit en allmänt gladare person.

Hur länge har du spelat CS:GO?
Jag började spela CS:GO år 2013 då jag blev introducerad av en vän.

Har du någon erfarenhet av att vara admin? Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Nej, jag har aldrig varit admin på någon server tidigare. Enligt mig är respekt den viktigaste faktorn i att vara en bra admin. Man ska visa respekt och bemöta alla lika. Det är också viktigt att inte kränka någon på något sätt, som att t.ex. använda olämpliga ord. Sedan är det även ytterst viktigt att man har 100 procentiga bevis på att någon faktist hackar innan man straffar hen.

Varför ska vi välja dig?
Jag tycker personligen att jag är en mycket rättvis och positiv person som behandlar alla lika oavsätt omständigheter. Jag har även mycket lätt för att se om någon fuskar då jag har spelat CS:GO i 6 år och har bemött alla möjliga sorters fusk genom åren.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej, aldrig.

Något annat du vill lägga till?

Klint

Member
Staff member
Gameserver Admin
Lifetime Premium
+rep trevlig inne på servern och är en bra spelare, bra ansökan

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
+rep Verkar jättetrevlig och veta vart du vill ta dig och ha ett vettigt tänk!
Bra ansök, lycka till så hoppas jag att vi ses i Admin chatterna ;)

Jac.

New member
VIP
+rep Verkar jättetrevlig och veta vart du vill ta dig och ha ett vettigt tänk!
Bra ansök, lycka till så hoppas jag att vi ses i Admin chatterna ;)
Tack så mycket! Det hoppas jag med:)

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Accepterad på prov! Kontakta mig på discord :)

Status
The thread is locked!