Accepted Adminansökan - EKCO

Status
The thread is locked!

EKCO

New member
User name: EKCO

Vad är ditt nick på servrarna?
EKCO™

Vilka servrar vill du vara admin på?
Retakes servrarna

Introducera dig själv
Namnet på mig är Wille, ja det är mitt namn och Wille är det enda jag heter inte William eller liknande. Jag är 17 vårar gammal har fått höra att jag ganska är mogen folk brukar gissa på att min ålder är runt 20-25. Jag spelar mest på fritiden dator då, men annars har jag inte så mycket med skola att göra för jag har ett väldigt speciellt schema så jag har bara skola två dagar i veckan med det är en annan femma de. Så rent ut sagt spenderar jag mycket tid framför datorn igen, vad jag menar med igen är att jag hade tagit en paus ifrån det ett tag men nu sitter jag här igen och det är nästan dag in och dag ut, men självklart har jag andra saker o göra ibland. Dock så har jag inte spelat på era servrar för länge men har gjort det konstant i nån vecka skulle jag säga.
Min rank på era retakes servrar är just nu rank 52 under tiden jag skriver detta men har varit nere på 28 som bäst.

Hur länge har du spelat CS:GO?
Jag har spelat i ungefär i 7 år det var iaf då jag fick min första dator och då spelade jag cs och gta san andreas.
Och här kommer jag till det hemska jag måste säga...
Ja jag har gjort ett nytt konto. varför kanske ni undrar då, jo för jag har provat att fuska. Vet att det inte låter så troligt men det var bara ett snabb test så laddade ner något gratis fusk tror det hette ez nånting aja namnet är inte det viktiga, men jag vart direkt bannad efter en snabb match, och det är nånting jag ångrar hårt.
På mitt main konto har jag 3 025 timmar och nåra tusen till på mitt jätte gamla main som jag blev hackad på. Men det kontot jag spelar på just nu har jag en 350 timmar på ett ungefär så har inte haft det jätte länge kände inte för att spela cs så mycket efter att jag vart bannad.

Har du någon erfarenhet av att vara admin? Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Erfarenhet det kan man väl säga men inget från CS utan har varit admin på t.ex. fivem servrar och liknande.
Dem viktigaste kvalifikationerna hos en admin enligt mig är att aldrig tro attmman är över reglerna, lyssna på allas sidor, se allt från allas perspektiv, inte dra någon över en kant, följa reglerna vad som än görs, vara lugn och sansad genom allt, inte "hemmadomare" utan ta tag i saken även om det är ens vänner som missköter sig, inte vara lättkränkt och kunna ta kritik.

Varför ska vi välja dig?
Ja vad ska man säga?
Jag tycker ni ska välja mig för att jag är en sträng kille när det gäller regler, är vänlig men gör det som behövs för att få alla att spela inom reglerna, beter mig inte dåligt emot folk även om dom bryter mot regler eller liknande. Jag ska inte sitta här o ljuga o säga att jag är unik även fast vi alla är unika på våra egna sätt och att jag är bäst o allt för det tror jag inte men jag vet att jag är kvailifierad till att göra detta "jobb"
Har inte sätt så många admins inne på era retakes servrar men vad vet jag och såg meddelandet i chatten om att ni söker så här är jag ta mig om ni vill annars tänker jag fortsätta spela på era servrar.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej det har jag inte och hoppas jag inte på o bli heller.

Något annat du vill lägga till?
Nej jag tror att jag känner mig klar som det är.
Till dig som läser detta: Han en fortsatt trevlig dag och ta hand om dig!

Klint

Member
Staff member
Gameserver Admin
Lifetime Premium
+rep trevlig inne på servern, och en bra ansökan

• Like
Reactions: EKCO

EKCO

New member
Tack ska bara kolla du är den där klint som är top 400 va eller är jag helt ute o cyklar

Batman

Member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
+ rep, väldigt lång och mogen ansökan. Samt du verkar som en sjukt trevlig kille. Du verkar veta vad du vill göra och hur man ska bete sig.
Lycka till :D

• Like

Dr.Russo

New member
Staff member
Gameserver Admin
VIP
+Rep trevlig kille och väldigt bra på spelet! :D

• Like

ToUcH

Member
Staff member
Head Admin
VIP
+Rep
Bra att du la ner mycket tid på ansökan, det säger att du inte skämtar om detta :)

• Like
Reactions: Erkan and EKCO

EKCO

New member
+ rep, väldigt lång och mogen ansökan. Samt du verkar som en sjukt trevlig kille. Du verkar veta vad du vill göra och hur man ska bete sig.
Lycka till :D
Tack för feedbacken!
Ha en fortsatt trevlig vecka.

Vincent

Member
Staff member
Administrator
Premium
Antagen på prov! Kontakta mig på discord :)

• Love
Status
The thread is locked!