Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Adminansökan - Dr.Russo

Status
The thread is locked!

Dr.Russo

VIP
Sep 7, 2019
9
2
User name: Dr.Russo

Vad är ditt nick på servrarna?
Dr.Russo

Vilka servrar vill du vara admin på?
Klonken retakes.

Introducera dig själv
Tja! Mitt namn är Tim och jag och föddes i Gävle 2005-28-januari. alltså är jag 14 år gammal och går i klass 8. På fritiden spelar jag oftast bara retakes på klonken men om jag inte kör retake kör jag på comp eller klonken bhop. Jag har förut gått på fotboll och hockey men har slutat nu. Tro mig eller ej men jag började faktiskt spela csgo för 5 år sedan alltså spelade jag det för första gången när jag var åtta. Jag har ca 3000 timmar på spelet och spelar dagligen, Jag är en sån kallad datanörd då jag spenderar ca 5 timmar om dagen på skoldagar och jag vill inte ens prata om helgerna.

Hur länge har du spelat CS:GO?
Jag har spelat csgo I 5 år men har dock tagit pauser och spelat andra spel te.x Fortnite eller Gta 5.

Har du någon erfarenhet av att vara admin? Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Nej jag har inte varit admin förut på någon server men jag ser framemot att lära mig. De allra viktigaste hos en admin är att man bemöter alla med respekt. Man skall heller inte använda olämpliga ord som på nåt sätt kränker någon eller så att nån far illa ut. Det är också viktigt att man får bevis eller är 100% innan man straffar någon spelare.

Varför ska vi välja dig?
Jag som sagt är väldigt aktiv och spelar väldigt ofta och mycket. Jag är aktiv på servarna dagligen och håller koll att alla följer reglerna. Jag kan ganska lätt se om någon fuskar eller använder något fusk då jag har varit med om mycket fusk i alla år. Och om någon behöver en admin så joinar jag direkt den servern.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej jag har inte blivit bannad på klonken. Men för ett tag sedan blev jag bannad då min bror laddade ner fusk när jag och min brorsa delade dator. Nu delar vi inte längre dator då vi inte bor i samma hus. Det var på mitt gamla main. Nu för tiden använder jag detta som mitt main. Här är mitt gamla main. https://steamcommunity.com/profiles/76561198306745325

Något annat du vill lägga till?
Mitt namn är unnamed på serverna och inte Dr.Russo. Bra servrar btw :D

Last edited:

Batman

VIP
Nov 18, 2019
98
24
+ rep lång ansökan och att den är tydlig, även att du erkänner att du varit bannad förut osv.
- rep ganska mycket upprepningar och dina kvalifikationer kändes lite halv dant.
Annars bra, du verkar schysst! Lycka till

Dr.Russo

VIP
Sep 7, 2019
9
2
+ rep lång ansökan och att den är tydlig, även att du erkänner att du varit bannad förut osv.
- rep ganska mycket upprepningar och dina kvalifikationer kändes lite halv dant.
Annars bra, du verkar schysst! Lycka till
Tack så mycket för feedbacken:D

Dharma

Serveradmin
Aug 14, 2019
4
3
+rep för lång ansökan med ganska mycket info också bra att du informerar angående en tidigare ban även om det inte hänt på klonken.
Håller också med Batman att du upprepar ord väldigt mycket och som han sa så känns det inte som att du riktigt dedikerat tankar på att kanske använda andra uttryck annars är den bra. Lycka till!

Dr.Russo

VIP
Sep 7, 2019
9
2
+rep för lång ansökan med ganska mycket info också bra att du informerar angående en tidigare ban även om det inte hänt på klonken.
Håller också med Batman att du upprepar ord väldigt mycket och som han sa så känns det inte som att du riktigt dedikerat tankar på att kanske använda andra uttryck annars är den bra. Lycka till!
Tack så mycket! :D

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
228
102
Ja jag säger inte så mycket som du inte har fått höra men tycker som batman och Dharma att du upprepar dig ganska mycket.

Vi gillar att du nämner att din brorsa/du har fått en ban, det bygger en bättre bild om dig och det är bra med ärlighet.

Annars överlag så har du en bra ansökan, inte så super lång enligt mig men den är absolut inte för kort.
Vi uppskattar att du vill hjälpa oss på Klonken och vi hoppas du har en bra dag

• Like
Reactions: Erkan and Dr.Russo

Dr.Russo

VIP
Sep 7, 2019
9
2
Ja jag säger inte så mycket som du inte har fått höra men tycker som batman och Dharma att du upprepar dig ganska mycket.

Vi gillar att du nämner att din brorsa/du har fått en ban, det bygger en bättre bild om dig och det är bra med ärlighet.

Annars överlag så har du en bra ansökan, inte så super lång enligt mig men den är absolut inte för kort.
Vi uppskattar att du vill hjälpa oss på Klonken och vi hoppas du har en bra dag
Tack detsamma:)

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,133
215
Kul att du vill bli admin! Det verkar som att du lägger en del tid inne på servrarna och du har mycket speltid redan nu, vilket är väldigt positivt! :)

Tänk bara på att vi anser att ett adminskap innebär aktivitet även på discord/forumet, såg till exempel att du inte är verifierad i vår discord. Det är ett stort plus om man engagerar sig där också!

• Like
Reactions: Dr.Russo

Dr.Russo

VIP
Sep 7, 2019
9
2
Kul att du vill bli admin! Det verkar som att du lägger en del tid inne på servrarna och du har mycket speltid redan nu, vilket är väldigt positivt! :)

Tänk bara på att vi anser att ett adminskap innebär aktivitet även på discord/forumet, såg till exempel att du inte är verifierad i vår discord. Det är ett stort plus om man engagerar sig där också!
Tack :D Jag såg att det fanns att man kunde verifiera sig på discord igår kväll och jag ska fixa det idag. Jag är inne på discord hela tiden och för notiser när någon skickar något. Och jag har blivit mer och mer aktiv det senaste dagarna också. Tack för feedbacken:D

Status
The thread is locked!

Latest posts