Denied Adminansökan - LJ5.Iceberg

Status
The thread is locked!

LJ5.Iceberg

Member
Dec 3, 2019
1
0
1
Awards
0
User name: LJ5.Iceberg

Nick
LJ5.iceberg -iwnl-

På vilka servrar vill du vara admin?
1v1 arena, retakes

Introducera dig själv
Jag heter Cody och jag är 14 år och på min fritid kör jag Cross och spelar Cs jag är en riktigt trevlig,mogen,omtänksam och glad kille
Jag bor i stockholm och har ett roligt liv hemma och i skolan jag mår alltid bra och vill alltid folks bästa.

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat Cs sedan 2012 men har haft ett break på typ 3 år så har börjat spela nu igen på era servrar jag har spelat säkert 15 timmar på retake servern och jag uppskattar alla där och det är super roligt o spela med alla underbara människor.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har varit admin på fivem servrar så har en riktigt bra kunskap av att prata med folk och kick,banna folk i rätta lägen och jag kan ta hand om stora problem som hackare och otrevliga personer.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Du måste kunna ta kritik och kunna lyssna på tips och idèr folk har om hur man kan förbättra säg och den viktigaste är att kunna ta hand om allt som man gör fel och stå för det men mest att du ska kunna prata med folk som har ett problem .

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej har aldrig blivit bannad på eran server

Varför ska vi välja dig?
Jag är så trevlig så alla gillar mig men kan låta arg men är inte arg är riktigt omtänksam och mogen så är ingen som abusear sina makter på fel sätt och att jag står för allt jag gör fel och fixar det mesta som blir fel.

Något annat du vill lägga till?
Ja har ganska grov dyxelsi så förstår om det inte är tillräckligt men tar gärna en muntlig intervju om denna inte funkar::: älskar Klonkeeeen :D

Last edited:

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
180
30
28
Awards
0
Nekad, mindre än 20 timmars speltid på våra servrar. Totalt 4 timmar och 45 minuter.
Vi har som krav att man behöver ha spelat i minst 20 timmar för en chans att bli antagen!

Du är välkommen att ansöka igen när du uppfyller samtliga krav och du behöver vänta i minst 2 veckor.

Status
The thread is locked!

Discord