Accepted Adminansökan - Batman

Status
The thread is locked!

Batman

:D
Trial Admin
Klonken member
Member
Nov 18, 2019
18
2
3
Awards
0
User name: Batman

Nick
Batman

På vilka servrar vill du vara admin?
MG

Introducera dig själv
Ted heter jag haha, glad och skötsam grabbs om är väldigt noga med att alla ska likabehandlas och att alla ska ha ett välmående inne på servern. Är bara 14 år men är mogen för min ålder. På Fritiden så kör jag cross på sommaren och bowlar ganska ofta. Men kommer inte påverkas jättemycket förutom tisdagar, tordagar men dagarna jag kan vara aktiv så tar jag vara på dom på bra sätt.

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat cs sen ett bra tag tillbaka, åtminstone 1/2 år. Det konto jag har nu är inte mitt main för mitt main var jag sjukt dum och fuskade på så blev vacad. Men sen skapade jag detta konto och har lärt mig att fusk kommer man ingen stans på osv. Jag lovar på allt att fusk är inget jag tar mig till. Det konto jag har nu har jag 937 timmar och mitt gamla konto hade jag 3k timmar (dock var ganska mycket farmat men typ 1k av de minst bara mg/jb)

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Nej :p

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Det viktigaste för mig är att lyssna och ta mig vid vad alla spelare har att säga, jag behandlar alla lika dant. Även vänner, blir tråkigt att särbehandla sina vänner bara för att dom är vänner till mig licksom. Jag är öppen för alla även nationalitet osv. Jag svär aldrig, eller joo haha ibland så men behöver inte hålla in micken för det. Jag är allt annat utom pk/lättkränkt. Jag kommer inte vara så petig, kommer låta det vara tills någon blir kränkt eller jag känner att det spårar.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nope

Varför ska vi välja dig?
Som sagt så är inte jag så unik och sticker ut från alla andra men men jag är jag. Läs bara det åvan så har ni nog ganska klart vem jag är och hur jag beter mig osv.

Något annat du vill lägga till?
Nope. sjukt trevliga servrar och bra staffs :D

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
180
30
28
Awards
0
Du är rätt ung, men verkar ha bra värderingar och ser ut att vilja göra rätt för sig! (y)

Batman

Trial Admin
Klonken member
Member
Nov 18, 2019
18
2
3
Awards
0
Du är rätt ung, men verkar ha bra värderingar och ser ut att vilja göra rätt för sig! (y)
Jupp, väldigt mogen för min ålder men har bra värderingar och vet vad jag vill. Dock aldrig vart admin förut så kan inte så med alla längder på mute osv. Men ungefär :D

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
180
30
28
Awards
0
Jupp, väldigt mogen för min ålder men har bra värderingar och vet vad jag vill. Dock aldrig vart admin förut så kan inte så med alla längder på mute osv. Men ungefär :D
Började själv som headadmin när jag var 14 och har varit involverad i väldigt många föreningar sedan dess. 10 år sedan.. ;)

Batman

Trial Admin
Klonken member
Member
Nov 18, 2019
18
2
3
Awards
0
Började själv som headadmin när jag var 14 och har varit involverad i väldigt många föreningar sedan dess. 10 år sedan.. ;)
Oh okay! Gammal gubbe du asså ;) Nej men trevligt, du har ju lyckats bra. :D
Kommer ni disskutera min ansökan eller hur blir det ? ;D

Batman

Trial Admin
Klonken member
Member
Nov 18, 2019
18
2
3
Awards