Accepted Adminansökan - ToUcH

Status
The thread is locked!

ToUcH

Trial Admin
Klonken member
Member
Oct 29, 2019
7
2
3
Awards
0
User name: ToUcH

Nick
ToUcH

På vilka servrar vill du vara admin?
Klonkens retakes

Introducera dig själv
Hej namnet är Tor, Jag föddes i Stockholm 2003 den 7 februari så jag är 16 år gammal nu, jag gick ut grundskolan med 297.5 i merit och fick ett diplom för jag höjde mig med 95 merit på ett år, dock gillade inte min mattelärare mig så han gav mig F, så nu i gymnasiet går jag på en restaurang linje. Jag fotograferar mycket när jag har tråkigt, jag äger många olika kameror men oftast använder jag mig av min drönare och min digitalkamera, en Dji Phantom 4 adv och Sony III a7, jag och en annan fotograf brukar vara med på båt tävlingar och fotografera.

När började du spela Counter-Strike?
Min pappa ägde half life på sin dator, så när jag var ungefär fyra år fick jag sitta vid pappas dator och spela det, jag började titta på csgo någon gång under 2014, men min pappa ägde bara CSS så fick leva med det, han tyckte inte det var värt att köpa CSGO, så jag spelade CSS och tittade på CSGO tournaments, men senare julen 2016 så fick jag CSGO, men jag hade ingen att spela med så jag slutade spela CSS och CSGO, men på sommaren 2017 började jag en ny skola där hittade jag många nya vänner som ville spela, de var dock mycket högre rank än mig men de spelade ändå med mig. nu är jag LE på mm men jag och mina vänner spelar knappast mm längre vi kör oftast Esportal.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har inte varit riktigt admin så på en server, eller ja de beror ju på, mina kompisar vi startade en Minecraft server som vi körde på där jag fick ha näst högst rank så jag kunde bestämma mycket men jag räknar inte in sådant, även om jag inte har varit admin så vet jag hur man uppför sig och kan ta bra beslut, först så jobbar jag men människor när jag fotograferar, så jag är van att prata med folk jag inte känner och de är något en admin måste kunna, jag vet till exempel att jag kan säga så till den här personen men det är dumt för då kommer de bli arga och då blir det bråk, jag vet att man ska vara lugn och inte säga dumma saker, sedan går jag en linje i gymnasiet som gör att jag bemöter folk hela tiden, jag har valt servering i min linje, så jag serverar mat till kunder och jag måste säga hej till dem, jag brukar vara hovmästare för jag har lätt för att styra upp saker, om ni inte vet så är hovmästare den som bestämmer över alla som jobbar i serveringen så jag tycker själv att jag passar som admin.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Så som en bra admin ska vara så är det någon som vågar ta tag i saker, admin ska veta hur spelet funkar så han/hon inte gör ett fel, admin ska inte använda sina “krafter” för att hata på andra spelare eller få ett övertag i spelet, jag har varit inne på många servrar som har haft admins som tar det till sin fördel, dom kickar folk som dödar än, dom ger sig själva vapen som de inte ska kunna ha, eller byter plats med någon så dom själva är på T sidan, jag tycker det är helt fel, jag spelar på klonken för det är en bra server och jag vill göra den bättre.
När jag skaffade ViP+ på klonken och fick möjligheten att skriva i chatten så skrev jag dryga saker till vänner, men jag ångrar att jag gjorde det för det är inget man borde göra för då kan hela servern se det, och även om det inte har så mycket att göra med admin att göra så är det lite att en admin ska skriva på ett moget sätt och inte på något sätt trycka ner anda, en admin borde ha ett vårdat språk

Har du blivit bannad på våra servrar?
Ja, jag blev bannad Nov 10, 2019 för duplicated account, det var inte en ban som skulle gå mot mig då det var min brorsa som hade fuskat på ett annat konto, nu har vi fixat det och jag har pratat med Klonkens administrator som pratade med styrelsen. Men annars har jag aldrig blivigt bannad på klonken för fusk eller något som jag själv har gjort.

Varför ska vi välja dig?
Jag är någon som vet hur man hanterar något som att vara admin, jag jobbar med servis och jag gå en gymnasielinje som är nästan 75% servis, jag vet hur man ska bete sig, jag vågar ta tag i saker, får jag veta att någon behöver en admin då joinar jag serven så fort jag kan, struntar i om jag spelar på en annan retake server på klonken behöver någon mig så joinar jag direkt. jag kan lova att jag gör ett bra jobb som admin, jag vet att jag har blivit bannad på klonken av misstag innan och jag kan med 100% förstår att ni inte har samma tillit som ni har på andra men jag vet att jag kommer göra ett bra jobb, jag kommer sköta mig och få er att förstå att ni tog rätt beslut, jag vet att ni kommer uppskatta hjälpen jag ger er.
Så ja jag uppskattar att få hjälpa till inne bland strids fälten på klonkens retakes.

Något annat du vill lägga till?
På min Steam profil står det att jag heter Emil Hammargen, det är bara en kompis namn mitt riktiga namn är Tor

Jag spelar CS:GO ungefär varje dag så kommer kunna hjälpa till nästan varje dag,
jag tycker att klonken har ett bra community och uppskattar allt administrator och adminarna gör för oss!

Last edited:

edviN

Trial Admin
Member
Nov 17, 2019
5
0
1
Awards
0
+rep
verkar mycket motiverad tbh
mycket kunskaper osv

guhovuvfgh

Trial Admin
Member
Oct 29, 2019
5
2
3
Awards
0
+rep har spelat med honom förut och vet att han vill förbättra servern. Bra text med mycket information om dig själv.

Status
The thread is locked!

Discord