Denied Adminansökan - Melvin

Status
The thread is locked!

Melvin

Member
Nov 23, 2019
1
0
1
Awards
0
User name: Melvin

Nick
Melvin

På vilka servrar vill du vara admin?
MG för att det är den servern jag är mest inne på och det finns inte så många admins på den.

Introducera dig själv
Jag heter Melvin är 15 år och bor i Eksjö som är en liten ort i Småland. Jag gillar att spela spel som csgo, LoL och overwatch på fritiden, gillar också att spela schack. jag började spela på Klonken för ungefär 1 vecka sen och jag har varit ganska aktiv sen dess.

När började du spela Counter-Strike?
Jag började spela cs 1.6 2013 och började spela csgo december 2015. har spelat på klonken i ungefär 1 vecka.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har varit admin på en server som stängdes ner för ungefär 3 år sen som hette Gameonline. Det var en trevlig och rolig JB server. Har varit admin på en kompis server för 2 år sen men vi tappa kontakten och han stängde ner servern.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Som admin är det viktigt att inte ge mute eller gags utan anledning, också att lyssna på spelarna så dom får en chans att förklara. Det är också viktigt att alltid ge en anledning och förklara varför man har gett de straffet som man gav så att spelaren förstår varför hen fick straffet så hen kan undvika det nästa gång. Det är viktigt som admin att se till så att det blir en bra och rolig miljö inne på servern.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej

Varför ska vi välja dig?
För att jag har erfarenhet som admin och jag skulle se till att det inte finns folk som rulebreakar på servrarna (det är väldigt många på mg servern som delayar, pratar andra språk än svenska eller engelska och Micspammar). Det finns inte så många admins på MG servrarna. Jag har spelat i 1 vecka aktivt och har bara sett 1 Vip.

Något annat du vill lägga till?
Klonken är en riktigt bra server eftersom det finns många olika styles t.ex. jag gillar och speedrunna banor med scroll och på många andra mg servrar finns det bara autobhop och sideways. jag älskar hur ni har en replay bot och hur Timern fungerar men det behövs fler bra admins som kan ta hand om alla som gör att det blir en dålig miljö på servern.

Batman

:D
Trial Admin
Klonken member
Member
Nov 18, 2019
18
2
3
Awards
0
Tbh, diggar din ansökan. Men det jag har fått sett av dig är inte riktigt hur en admin ska bete sig, tycker du har vart väldigt otrevlig och respektlös mot danskarna på servern. Du trycker ut lite väl mycket dåliga kommentarer som du kunde gett fan å hålle inne micken när du sa de. Annars är du skittrevlig och tror att du skulle kunna skärpa dig och då har du nog goda chanser
Skulle nog endå säga
+ rep för ansökanen

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
180
30
28
Awards
0
Tjenare Melvin!

Vi har beslutat kring din ansökan och kommer att neka den med anledning av bland annat tidigare kommentar. Vi tycker det är viktigt att spelare på våra servrar likabehandlas och att ingen ska få ett dåligt bemötande för att de kommer från något annat land eller liknande. Men vi väljer också att neka med tanke på att du ansökte precis när du hade runt 20 timmar och som du nämner själv i din ansökan hade du varit på vår server i drygt en vecka.

Tror du behöver vistas på servern ett tag till innan du ansöker till att bli admin. Om du fortfarande är intresserad kan du ansöka igen tidigast om 2 veckor. :)

Status
The thread is locked!

Discord