Application Adminansökan - hype

hype

Member
Nov 24, 2019
4
1
3
Awards
0
User name: hype

Nick
♢ HyPe ♢

På vilka servrar vill du vara admin?
Främst MG eftersom det är där jag är inne mest

Introducera dig själv
Jag heter Olle och är 15 år och bor i Småland. Mina (hobbyer/intressen) är att va med vänner och köra moppe haha, mg är också som min hobby.

När började du spela Counter-Strike?
jag har spelat cs:go sedan 2015 och har över 2000 timmar på spelet

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
jag har varit admin på 3 servrar innan tillexempel Droppedgaming. har alltså väldigt bra erfarenheter av admin rollen.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Det är viktigt att man ska kunna lyssna på andra spelare och andras åsikter också kunna ta kritik. Det är också viktigt att man sköter sig och ser till att alla regler följs och om inte ger ut passande (straff). En admin ska inte abusa sina tillgångar bara för att utan dom ska bara användas när det behövs. Du ska också bete dig på ett moget sätt och behandla alla väll.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej

Varför ska vi välja dig?
som sagt har jag erfarenhet av rollen som admin innan och vet vad jag ska göra och jag är väldigt aktiv spelare på klonkens mg och jag har nästan aldrig varit med om att det har varit admin inne på servern. Kommer hjälpa till att få ett bättre och trevligare community. Kan också hjälpa till med många nya förslag och ideer till servern.

Något annat du vill lägga till?
jag älskar klonken:)

Last edited:
  • Like
Reactions: Melvin

turk1245

Member
Dec 2, 2019
1
0
1
Awards
0
+rep bra och välgjord ansökan, har även spelat med dig många gånger på servern och tycker du skulle passa bra som admin eftersom du är mogen och vet vad du gör.

Batman

:D
Trial Admin
Klonken member
Member
Nov 18, 2019
18
2
3
Awards
0
+ rep Riktigt trevlig grabb, bra utförlig ansökan