Application Adminansökan - Nezha

Nezha

Member
Nov 23, 2019
4
0
1
Awards
0
User name: Nezha

Nick
Nehza

På vilka servrar vill du vara admin?
Retakes

Introducera dig själv
Mitt namn är Alex och jag är 16 år gammal. Jag har spelat CS:GO väldigt länge och det är det spelet jag spelar nästan hela tiden på min fritid. Annars är jag också ute lite då och då med vänner och bor i stockholm

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat CS:GO 2016 och har spelat på Klonken i ett antal månader nu.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har inte varit admin på någon server innan men jag hoppas att jag kan få en chans att lära mig.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Som en admin måste man vara noga med att man straffar rätt personer för rätt ''brott'' Man måste vara 100% säker på att den man antingen bannar/kickar/mutar har gjort någonting så att hen faktiskt förtjänar det. Man skall alltid vara trevligt bemötande och vara villig att hjälpa de som behöver hjälp. Man skall ge ut varningar innan man till exempel bannar en spelare.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej

Varför ska vi välja dig?
Jag är ofta inne och spelar på klonken retakes och vill väldigt gärna hjälpa till med att göra servrarna bättre så att det bli en bättre upplevelse för spelarna. Jag vet vad man får och inte får göra och därför kommer jag att kunna garantera att servrarna som jag är inne på kommer att skötas ordentligt.

Något annat du vill lägga till?
Idag till exempel så såg jag en fuskare men det fanns ingen admin tillgänglig vilket ledde till att fuskaren fick alla att lämna servern.

Last edited:

Klint

Admin
VIP
Klonken member
Member
Aug 10, 2019
33
6
8
Awards
0
skulle du kunna beskriva dig själv lite mer? :)

Batman

:D
Trial Admin
Klonken member
Member
Nov 18, 2019
21
3
3
Awards
0
Lite väl kort ansökan och inte jätte utförliga svar, men du verkar trevlig!

ToUcH

7/3-2019
Trial Admin
Klonken member
Member
Oct 29, 2019
8
3
3
Awards
0
Har pratat med honom när han har varit inne på retake, han är trevlig och peppar folk så mycket han kan, man märker att han inte vill någon illa
dock en lite svag ansökan, känns ej som du har lagt ner mycket tid på den.

Discord