Accepted Adminansökan - edviN

Status
The thread is locked!

edviN

Trial Admin
Member
Nov 17, 2019
5
0
1
Awards
0
User name: edviN

Nick
edviN

På vilka servrar vill du vara admin?
Retakes!

Introducera dig själv
Tjenare! Som ni säkert redan gissat heter jag Edvin, mitt nickname är väldigt likt mitt vanliga namn, bara lite stora bokstäver här och där! Just nu är jag 15 år, född året 2004, jag fyllde nyligen år och fick lite pengar att lägga in på CS:GO, så äntligen har jag köpt min dröm AWP, AWP | ASIIMOV! Jag bor i Stockholm, väldigt långt ut, man kan nästan kalla mig för en bonde, men det är på gränsen måste jag medge, jag bor på Ekerö! På fritiden så delar jag säkert samma intresse med många andra här, spela Counter Strike, jag har faktiskt inte spelat speciellt länge, men har spelat många andra spel innan, eftersom min gamla dator tidigare inte kunde nå upp till CS:GO's "krav" så har jag inte haft möjligheten till att spela... Men jag och min farsa byggde ihop en ny dator för ungefär 2 år sedan, och sen dess har det vart Counter Strike som gäller! Jag kör även motorcross, fick faktiskt en KTM 85cc som "födelsedagspresent" vilket är helt sjukt!

När började du spela Counter-Strike?
Som ni säkert läste har jag inte haft samma möjlighet som många andra har att spela CS:GO eftersom min dator var praktiskt sätt en gammal ris hög (inget illa menat haha) men ni förstår säkert vart jag vill komma, så jag har faktiskt bara spelat i 2 år!

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Här kommer det negativa, jag har faktiskt aldrig vart administator på någon Counter Strike server, någonsin! Men, detta kanske låter töntigt, så har jag varit admin och owner på en massa Minecraft servrar, nu tänker ni säkert "Vad är detta för lallare som tror minecraft är något?" Men tänk efter, Admins på CS gör nog ungefär samma saker som en Admin på en Minecrat server skulle göra, Att vara en admin på dom här Minecraft servarna har gett mig mycket experience, jag har även lärt mig hur man ska behandla spelare rätt, även i svåra situationer som du innan aldrig skulle löst lika bra som jag nu skulle gjort, att vara en Admin kräver även tålamod, det kräver tålamod att sitta där, skriva den här applikationen och ge sig sin tid att göra något sånt hära. I många spel säger ofta folk "Communication is the key to a win", detta kan även en admin påverkas av, att ha den rätta kommunikationen mellan ett granskap kan skapa mycket tillit men även mycket respekt. Om detta nu påverkar min ansökan så har jag varit admin på en stor Minecraft server vid namnet Forcide Network, där jobbade vi mycket med respekt och kommunikation, vi behövde ta en server, med ett mycket dåligt rykte och börja bygga upp ett bättre rykte, detta gjorde oss mycket säkrare i oss själva och vi alla lärde oss sammarbeta med folk som man gillar, men även folk som man mindre gillar. Så jag ser verkligen fram i mot att få den här CS:GO experiencen precis som jag fick ifrån Minecraft!

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
I en tidigare fråga har jag nämnt mycket om det här om vad som behövs för att kunna arbeta som ett lag och en admin, men här kommer ett par lika viktiga punkter som inte är med på listan!

-Mognad/Mogenhet-
Som en 15 åring ser jag mig själv mycket mogen, av all min experience så har jag lärt mig en viktig läxa, att lalla runt och skoja med alla kommer inte ta dig någonstans här i livet, därför sköter jag mitt jobb mycket bra och håller mig till reglerna, såklart kan man ju ha roligt, men att lalla runt och ha roligt, är helt olika grejer i mitt perspektiv, i min ålder börjar dom flesta mogna till vilket är riktigt skönt, men det finns ju såklart vissa som ligger lite "bakom", men som tur är jag inte en av dom. Jag kanske inte har den "manligaste" rösten, men vad spelar det för roll egentligen?

-Aktivetet-
Att vara aktiv på alla platformar kan såklart vara svårt, ena sekunden behöver någon hjälp i discord och andra är det någon ingame som bryter mot en stor regel, men detta måste man lära sig hantera på egen hand, såklart kommer det finnas andra på servern som kan hjälpa till, men nu är det dags att börja ta i hand om saker och ting, så därför är det mycket viktigt att vara aktiv på alla platformar, såklart prioterar jag skolan före mitt spelande, vilket många andra gör antar jag så jag måste såklart hålla mig till att plugga framför att spela eller hålla koll på spelare runt omkring servarna, men jag kommer försöka mitt bästa och lite till!

-Flytande Engelska-
Att kunna kommunicera med folk från alla möjliga länder kan säkert vara svårt, men som tur kan dom flesta prata engelska, såklart kan inte alla prata engelska (jag tror vi alla vet vilka jag syftar på) vilket gör det otroligt svårt att kommunicera med just dom, därför är engelska ett måste, i mina ögon. Jag tror jag aldrig skulle kunna klara av vardagen utan engelska, vi pratar det överallt och hör det överallt, därför är det mycket viktigt att ha det i sin bakgrund och lära sig andra språk, detta kan jag. Jag pratar flytande engelska och delvis tyska, men min tyska må jag säga är långt ifrån flytande.

-Hängivenhet, (dedication)-
Dedikation är en mycket viktig nyckel till ett bra underlag, du måste vara dedikerad i det du gör för att lyckas riktigt bra, eftersom jag faktiskt sitter här och skriver detta så visar både jag, och du som läser att du tar din tid att läsa, eller för min del, skriva denna applikation. Eftersom jag vill lyckas med detta måste jag lägga ner tid, jag måste samla ihop mina gamla kunskaper och skriva ner dom i en text, detta kan såklart vara svårt för vissa, men just nu har jag hittat ett litet flow, så jag bara rullar på liksom! Med ordet dedikation menar jag någon som faktiskt bryr sig som samhället, som vill se förändringar om det är mindre bra, som faktiskt vill påverka servern, och det är just därför jag är här!

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej, aldrig! Har dock blivit mutad från voice chatten på en av era retakes servrar för att jag pratade lite för mycket haha, hade en onödig konversation med en kompis, men detta var ett par veckor sedan. Så sagt var det jag gjorde inte så brutalt, men en mute är en mute och den får jag stå för! :)

Varför ska vi välja dig?
Jag har det mesta av det jag har nämnt på tidigare frågor, jag lägger ner mycket tid i mitt arbete och vill få det gjort, jag vill faktiskt komma någon vart med denna ansökan, kanske en början på något nytt. Jag vill påverka servern med ett gott intryck och försöka få bort alla som bara vill förstöra för servern, jag är alltså här för att göra skillnad. Som en vanlig spelare på servarna har jag märkt att det förekommer mycket trakasserier i voice chatten på, vad jag har hört retake servarna, i 9/10 så är en admin där och reder upp det med tillexempel en mute eller liknande, men jag som member tycker att den sista tiondelen inte borde finnas, förolämpningar ska aldrig förekomma på klonkens servrar, admins kanske inte kan se allt, men med flera admins inne hela tiden så kan vi alla förbättra hur spelare ser på andra spelare, vi måste lära våra spelare att hantera varandra med respekt, det ska inte alltid behövas en admin inne för att spelare ska bete sig ordentligt, det måste dom lära sig själva, om inte det funkar, så får admins ta hand om saken, och det är just därför jag är här, för att hjälpa mina lagarbetare och styra upp servarna tills allt blir som det ska vara, ett "fredligt" samhälle där alla kan trivas och spela.

Något annat du vill lägga till?
Nej, inte riktigt. Tyckte det vara otroligt roligt att du läser denna applikation, men det var även lärorikt att skriva den, jag kom hela tiden på med nya ideer hur jag kunde förbättra mitt skrivsätt. Tack för att du läste!

mvh, edviN.

Fors

Nerd
Admin
VIP
Member
Aug 14, 2019
8
5
3
Awards
0
+rep

Väldigt motiverad ansökan.
Du verkar troligtvis väldigt social och positiv. Det är ju väl ändå en bra egenskap!

• Like
Reactions: Makis and edviN

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
180
30
28
Awards
0
Antagen på prov! Kontakta mig på discord så tar vi det vidare därifrån ;)

• Like
Reactions: edviN
Status
The thread is locked!

Discord