Accepted Adminansökan - guhovuvfgh

Status
The thread is locked!

guhovuvfgh

Trial Admin
Member
Oct 29, 2019
5
2
3
Awards
0
User name: guhovuvfgh

Nick
guhovuvfgh

På vilka servrar vill du vara admin?
Retakes

Introducera dig själv
Jag heter Emil. (på min steam profil står det Tor men jag heter Emil). Jag är 16 år och bor i Åkersberga. Jag började just på gymnasiet och går linjen medieteknik. Mina största intressen är att umgås med kompisar och spela cs. Jag har gått på ett antal olika sporter som: Hockey, fotboll, innebandy och badminton.
Jag har spelat cs i snart 5 år och jag har under den senaste tiden spenderat väldigt mycket tid på Klonken Retakes. Jag är inne nästan varje dag och märker väldigt ofta att det är folk som håller på och griefar på olika sätt som att de tex står och blockar varandra osv.

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat CSGO i nästan exakt 5 år nu. Ni kan se mina ingame medaljer. https://steamcommunity.com/profiles/76561198170003499/

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Nej jag har ingen tidigare erfarenhet av att vara admin men jag är rätt så säker på att jag vet vad jag bör göra som admin.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Man skall bemöta alla på ett trevligt sätt och inte använda sig utav olämpliga ord osv. Jag antar att man skall ge folk varningar innan
man bestraffar någon för saker. För att banna någon så måste man vara helt säker på att personen Till exempel fuskar.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej

Varför ska vi välja dig?
Ni borde välja mig eftersom att jag är inne dagligen och kan hålla koll på alla spelare. Eftersom att jag har spelat spelet ett tag och kan se ganska enkelt om någon exempelvis fuskar. Om jag misstänker att någon fuskar så kommer jag att se till att jag är 100% säker på att personen fuskar innan jag bannar hen.

Som jag sa är jag inne dagligen och eftersom att jag har spelat spelet ett långt tag nu så kan jag se om någon fuskar väldigt snabbt. Jag märker rätt så ofta problem som till exempel när folk står kvar i spawn hela rundorna, blockar varrandra och inte ens försöker spela. När folk inte försöker så förstör det hela ''upplevelsen''. Man spelar för att bli bättre och då är det bra om man sparkar ut de som inte försöker. Jag hör väldigt ofta folk som är ''toxic'' och som säger väldigt olämpliga saker och ord. Sammanfattningsvis så är jag inne ofta och skulle hjälpa till med att bli av med folk som inte är mogna nog att vara inne på servrarna

Något annat du vill lägga till?
Jag har blivit ''mutad'' en gång när jag och några polare höll på att skrika på varrandra men annars har jag nog ingenting annat att tillägga.

Last edited:

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
180
30
28
Awards
0
+rep på att du spelat ett tag på våra Retakes

Synd att du inte har erfarenhet av adminskap, men det är självklart inte något krav utan vi hjälper mer än gärna till om det är så att du blir antagen! Någon gång måste ju vara ens första gång så att säga ;)

Hur uttalas ditt nick?

guhovuvfgh

Trial Admin
Member
Oct 29, 2019
5
2
3
Awards
0
Det är för tillfället väldigt oklart hur namnet uttalas men det är bara improvisera lite grann. 🙃

• Haha
Reactions: Vincent

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
180
30
28
Awards
0
I din introduktion skriver du inte så värst mycket om dig själv, mer än att du har spelat i 5 år och är aktiv. Hade tyckt det var intressant att få veta hur gammal du är, var någonstans du är bosatt och sådant! Om du vill får du gärna klicka på "Edit" på tråden och lägga till lite mer info (y)

edviN

Trial Admin
Member
Nov 17, 2019
5
0
1
Awards
0
+rep
verkar passa in till hur en admin faktiskt ska vara, låter rätt schysst också.
-rep
kanske ge lite mera information varför just nu ska bli vald som administrator!

edviN

Trial Admin
Member
Nov 17, 2019
5
0
1
Awards
0
Som jag sa är jag inne dagligen och eftersom att jag har spelat spelet ett långt tag nu så kan jag se om någon fuskar väldigt snabbt. Jag märker rätt så ofta problem som till exempel när folk står kvar i spawn hela rundorna, blockar varrandra och inte ens försöker spela. När folk inte försöker så förstör det hela ''upplevelsen''. Man spelar för att bli bättre och då är det bra om man sparkar ut de som inte försöker. Jag hör väldigt ofta folk som är ''toxic'' och som säger väldigt olämpliga saker och ord. Sammanfattningsvis så är jag inne ofta och skulle hjälpa till med att bli av med folk som inte är mogna nog att vara inne på servrarna.
Lägg till de i självaste texten istället :) du trycker på "Edit" som är i typ högra hörnet av texten

Status
The thread is locked!

Discord