Välkommen till Klonken!
Gå med i communityn och njut av våra roliga servrar!
REGISTRERA DIG GRATIS

Accepterad Admin Application - Wjalla

Status
Tråden är låst!

Wjalla

Serveradmin
VIP
Username: Wjalla

Nickname
Wjalla

Steam Profile URL

Discord tag
Wjalla#7486

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo sedan 2016

Have you been banned or punished on our servers?
Jag har några bestraffningar på mig ja, men det är 1 seriös utav 8.
Den seriösa bestraffningen var 2019 och kommer inte ihåg situationen, medans de andra 8 är votes ifrån polare eller andra icke korrekta reasons.
Sedan har jag en ban för advertisment men den togs bort direkt då jag skickade en Gyazo.

Information about you
Jo tjena Jacob heter jag går tredje året på gymnasiet med inriktning bygg och anläggning, på min fritid så brukar jag spendera nästan all min tid på att sitta vid datorn & snacka med polare och spela.
Annars gör jag inte allt för mycket mer på min fritid då den underbara coronan har gjort så att man inte kan göra något speciellt utomhus.

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på ett community vid namn Playpark i cirka ett och ett halvt år och var även Head-admin där ett tag innan jag valde att ge mig av pga att vi inte kom överrens.

Qualities that make you a good administrator
Jag anser mig själv som väldigt lätt att prata med och kan hantera situationer inne på servern bra.
Aldrig vara på någons sida utan att man alltid ska vara 50 / 50 även om det är en polare inblandad i situationen, man ska aldrig ge någon fördel.
Har erfarenhet med SB & ingame commands.
kommer gå fort för mig att komma in i gänget speciellt när jag nästan känner alla admins så bra redan.

Why should we pick you? What makes you unique?
jadu, unik vet jag inte om jag är på något sätt, försöker bara vara mig själv och helhjärtad emot alla som spelar på severn.
Sedan så har jag väldigt bra kontakt med både admins och spelare inne på servrarna.
samt att jag har väldigt lätt att få bra kontakt med folk.

Something else you would like to add?
Nää, det var nog allt.
Tack för mig.

Senast redigerad:
  • Gilla
Reaktioner: murda and Nextyy3
Status
Tråden är låst!