Nekad HNS PRE - To award points when winning the round as ct/t

Status
Den här tråden är låst

Dynamix

Medlem
Username: Dynamix

Category
HNS PRE

Short suggestion description
To award points when winning the round as ct/t

Description
currently u dont earn points for winning the round and i think that is bad. since u worked hard and have juked the whole round / camped like the normal klonken players. u should earn 2 points for a round win
 
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Du kommer med en vettig idé och jag vet att jag har haft sådär på community förr, men tagit bort det snabbt. Systemet som vi använder är inte särskilt anpassat till HNS, så när till exempel T vinner 5 rundor i rad och lagen switchas så blir det som att CT vann eftersom de som var CT innan hinner bli överskickade till T när rundan tar slut. Ett annat exempel är när CT vinner så hamnar vinsten och poängen hos T som just förlorade och blev överskickade till CT.

Jag vet att det har varit sådär förut och självklart är jag öppen för att ordna så att man får 2 poäng för vinst om det skulle visa sig att det fungerar i dagsläget. Vi får undersöka detta närmare.

Jag röstade upp ditt förslag.
 

Flymeto283

Medlem
Username: Dynamix

Category
HNS PRE

Short suggestion description
To award points when winning the round as ct/t

Description
currently u dont earn points for winning the round and i think that is bad. since u worked hard and have juked the whole round / camped like the normal klonken players. u should earn 2 points for a round win
good idea men
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Apologies for the delayed reply! We have already implemented this on all our HNS servers, but you probably noticed it already. Thank you for the great suggestion! :D
 
Status
Den här tråden är låst