Välkommen till Klonken!
Gå med i communityn och njut av våra roliga servrar!
REGISTRERA DIG GRATIS

Nekad Admin Application - ROBBAANN

Status
Tråden är låst!

ROBBAANN

Premium
Username: ROBBAANN

Nickname
Robban

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/profiles/76561198441816942/

Discord tag
bobban#3273

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

How long have you been playing CS:GO?
Från och till sedan 2013.

Have you been banned or punished on our servers?
Nope!

Information about you
Tjena! Jag är en kille på 23 vårar som ägnar en hel del tid åt att umgås med min sambo och min familj, det blir även en hel del tid framför burken då det har varit ett intresse sedan lång tid tillbaka. Jag jobbar som säljare på Jula och har gjort i fyra år vilket jag trivs bra med.
När det inte är spelandet som gäller blir det en del fotboll, det ligger mig också varmt om hjärtat.

Do you have any admin experience?
Har varit admin en gång tidigare för ett år sedan på Klonken HNS EasyBlocks men den togs bort på grund utav inaktivitet då min dator gick sönder samt att jag hade en period då jag jobbade extremt mycket!
Så är inte fallet längre och vore sjukt trevligt att komma tillbaka till Klonken då det ligger mig varmt om hjärtat!

Qualities that make you a good administrator
Först å främst mina admin erfarenheter sen tidigare.
Varit admin på Klonken innan samt känner dem flesta utav er.
Jag är även hård men rättvis :)

Why should we pick you? What makes you unique?
Först å främst för att jag kommer kunna utlova stor aktivitet och samt för att jag har erfarenhet sen tidigare av att vara admin hos Klonken!

Something else you would like to add?
Det jag vill tillägga är att admin eller inte, Robban är back in town! :)
Cya!

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
I början av sommaren försvann du bara utan att säga ett ord? Du lämnade discorden och hade fortfarande kvar din behörighet på servrarna till att vi insåg det ett par månader senare. Jag tycker att det är rätt respektlöst och kan därför inte +repa 😐

ROBBAANN

Premium
I början av sommaren försvann du bara utan att säga ett ord? Du lämnade discorden och hade fortfarande kvar din behörighet på servrarna till att vi insåg det ett par månader senare. Jag tycker att det är rätt respektlöst och kan därför inte +repa 😐
Got it!
Och kan inte mer än att instämma, dock var det absolut inget avsiktligt då datorn havererade fullständigt!
Men köper din motivering!

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Got it!
Och kan inte mer än att instämma, dock var det absolut inget avsiktligt då datorn havererade fullständigt!
Men köper din motivering!
Det finns väl fortfarande en telefon? Du kunde lämna discorden, då tycker man att du kunde lagt åtminstone en minut på att skriva och informera oss. Litar inte på att ha admins som drar så fort de känner för det.

ROBBAANN

Premium
Det finns väl fortfarande en telefon? Du kunde lämna discorden, då tycker man att du kunde lagt åtminstone en minut på att skriva och informera oss. Litar inte på att ha admins som drar så fort de känner för det.
Tanken var att få lagat datorn snarast så jag kunde återgå till att vara lika aktiv som förut men det gick inte som planerat!
Telefon finns de absolut, dock hade jag förhoppningar om att vara tillbaka tidigare, först nu som jag är tillbaka.
Men säger återigen att jag hör och förstår ditt resonemang!

• Gilla
Reaktioner: Vincent

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Jag kommer tyvärr neka din ansökan och jag antar att det inte kom oväntat. Men vill se dig vara kvar inom communityn ett tag innan vi i så fall överväger att ta in dig igen. Hoppas att du förstår.

Du är välkommen att ansöka igen efter 24 april! :)

• Gilla
Reaktioner: ROBBAANN
Status
Tråden är låst!