Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Declined Admin Application - Yoda

Status
The thread is locked!

Yoda

VIP
Username: Yoda

Nickname
Yoda

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/id/oopsiedaisyd0gfamily/

Discord tag
Yoda#2427

Which server are you applying for?
HNS PRE

How long have you been playing CS:GO?
I have been playing csgo for over 3 years now, On different accounts.

Have you been banned or punished on our servers?
Nope. My record is Clean.

Information about you
Im a, 13 Year old boy Named William I love to PLay video games and hang with friends And do parkour but i Mostly go biking in the Forest with My Friends if not Gaming.

Do you have any admin experience?
I have not had any Admin Experience before

Qualities that make you a good administrator
I play for many Hours a day i make pretty good friends with the Most people in the Server and i Like helping people.

Why should we pick you? What makes you unique?
Im a Very effective Resource. And i could see Myself as a good admin on the server.

Something else you would like to add?
Nope all fine here Thanks. And Happy send from William

Yoda

VIP
För att Jag gillar eran Server och har spelat väldigt mycket på den de senaste Dagarna. Och för att jag vill Hjälpa till och känner att Jag kan Vara en Väldigt effektiv Resurs

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Det ökar inte dina chanser att flytta ditt svar hit bara så att du vet det. Vi ser ditt svar även om det låg under min kommentar ovanför.

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Jag tycker det är kul att du som ung vill hjälpa vår community och bli en del av vårt team! Men tyvärr så lever inte din ansökan upp till vad jag förväntar mig av någon som ska bli admin hos oss. Den är väldigt kort och sticker inte ut i mängden. Dessutom har jag en allergi mot när spelare registrerar sig på forumet, går med på Discord och direkt ansöker till att bli admin.

Vid fortsatt intresse är du varmt välkommen att ansöka igen efter den 12 april 2021.

Status
The thread is locked!