Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Accepted Admin Application - willezpalle

Status
The thread is locked!

willezpalle

Trial Serveradmin
VIP
Username: willezpalle

Nickname
𝓗𝔂𝓹𝓮𝓻

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/profiles/76561199036264802/

Discord tag
william132#6508

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat Cs:go i över 5 års tid.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej, jag har aldrig blivit bannad, förutom engång när det uppkom något slags bugg i speedblocket.

Information about you
Jag är en 17 årig kille alltså född 2003. På fridtiden jobbar jag på en fridtidsgård med massa ungdommar och hänger med vänner osv. Men mesta dels är jag väldigt aktiv på eran server eftersom att det är ett sånt härligt gäng och man blir oftast bra bemött av alla och såklart för att det är as kul och lära känna nytt folk och lira med. Såklart är jag alltid schysst och trevlig mot alla som spelar, är aldrig toxic eller något liknande. har ni funderingar på att få mer ut av mig så är det bara att hojta till.

Do you have any admin experience?
skulle nog säga att jag har kunskaper över att vara admin eller något liknande eftersom att jag varit såpass aktiv dom här månaderna och är väldigt snabb lärd, och självklart admin i dc servrar, mc servrar

Qualities that make you a good administrator
varför jag tror jag skulle vara en bra admin det är nog för att jag är aktiv nästan dygnet runt och känner eller pratar med alla dygnet runt. och är väldigt trevlig och schysst mot allt och alla. och hade varit väldigt kul att testa vara en del av klonkens staffs och kunna hjälpa till att växa och bli ett härligt stort comunity.

Why should we pick you? What makes you unique?
varför ni ska välja mig är nog mesta dels för att jag är så aktiv och vänlig mot alla och försöker att alltid finnas där och hjälpa om det är så att någon behöver hjälp. Det som gör mig unik är nog att jag spelar på servern mer än vad jag sover och alltid kommer tänka igenom en extra gång före jag dömmer någon som gjort något fel. Självklart pratar jag med personen om felet hen gjort och försöker göra saken så liten som möjligt och se till så att personen förstår vad som blivit fel och inte kicka/banna det första jag gör. Jag vill att alla ska kunna känna sig välkomna och känna sig trygga.

Something else you would like to add?
är det något som saknas som ni skulle vilja veta så är det bara att skriva. :)

• Like
Reactions: Titan

FläskDoris

Serveradmin
Premium
VIP
+Rep. Han är som han säger själv. Väldigt trevlig. Inte bara det men han är aktiv och han pratar med alla och är bara allmänt trevlig. :)

• Like
Reactions: willezpalle

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Verkar som en trevlig lirare och har enbart fått positiva reaktioner ovanför! Antagen på prov. Kontakta mig på dc :)

• Like
Reactions: willezpalle
Status
The thread is locked!