Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Declined Admin Application - ille

Status
The thread is locked!
Username: ille

Nickname
工ㄥㄥモ

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/profiles/76561198216719137/

Discord tag
工ㄥㄥモ#2828

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Been playing since 2016 and have around 3500h on csgo.

Have you been banned or punished on our servers?
No.

Information about you
Im a 17 years young boy from northen sweden and likes to play retakes and bhop, which i often play on your servers. Im studying engineering (Teknik in sweden) with programming and css. Im a humble guy with humor and got alot of empathy.

Do you have any admin experience?
I was admin/mod for a csgo server (Can't remember the name since it was around 2 years ago) which was mostly 1v1 arena. I was admin for around 3-4 months until i quit csgo for the time being.

Qualities that make you a good administrator
I get along with people very well. I respect their thoughts and viewpoints, Im humble and got alot of empathy. I can have a discussion without getting angry or throwing insults. I think i would a great admin in either your bhop or retake serveres and would treat people with respect and if necessary justice for their actions.

Why should we pick you? What makes you unique?
I like things to be right and respectfull and it makes me quite sad that alot of people who can't behave maturely are harassing people that just wants to relax and have a good time.

Something else you would like to add?
Sometimes i can be to nice to people (for example give them small to even non punishment when they deserved it)

Monza

Headadmin
VIP
Först och främst skapade du ditt konto idag ( 2021-01-22 ) på forumet. Jag har inte sett dig i våran discord och jag ser ingen tidigare involvering inom Klonken.

Sedan undrar jag hur man inte minns ett community som man arbetat för under 3-4 månader?

Det ända positiva jag ser är att du har över 20 timmars speltid på våra servrar vilket är bra. Du har inte heller några tidigare bans eller comms som du själv påstod. Men detta kommer inte hjälpa dig tyvärr. Vi vill försäkra oss om att vi tar in motiverade personligheter med en god historik här på Klonken.

Jag rekommenderar att spela mer, involvera dig i våran discord samt här på forumet. Visa framfötter helt enkelt.

Annars, lycka till!

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
Håller me Monza på den här, tycker att du borde lära känna communityt på fler sätt än bara servern. Det är väldigt viktigt att vi tar in Serveradmins som kan och är aktiva på flera plattformer.

Tack för din tid!
//DexterN

Arad119

Serveradmin
VIP
Tja!

Precis som DexterN & Monza redan sagt, var mer aktiv inom de olika plattformarna vi erbjuder inom gemenskapen. Du har inte skrivit något dåligt i in-game chatten och har ett bra antal timmar på servrarna vilket är bra!

Så som jag ser det skulle jag vilja se lite mer på Do you have any admin experience?. Vad lärde du dig som admin? Hur hanterade du olika situationer? Det som skiljer en bra ansökan med en utmärkt ansökan är just hur mycket man går in på detalj. Lägger du till mer detaljer visar man att man är motiverad och därmed sticker ut. Försök att inte ordbajsa bara ;)

Utifrån det jag sett hittills ger jag inget +/- rep tills du visat mer av dig i forumet och discorden.

makis

Vice President
Board Member
Premium
Declined.

- No response to criticism or attempts at justification
- Platform activity lacking

Status
The thread is locked!