Declined Admin Application - clays

Status
The thread is locked!

clays

VIP Member
Username: clays

Nickname
clays

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/profiles/76561198115789899

Discord tag
clays#9830

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
5 years. But I take breaks sometimes, right now CSGO is my main game and I play it all the time.

Have you been banned or punished on our servers?
I've never been that.

Information about you
I'm a person who often has quite a lot of energy. I'm 15 and will turn 16 in a few days. My main hobbies are playing games and coding websites. I know many coding languages and therefore it is one of my hobbies. I usually play CSGO with friends. When I play myself, it will be at Klonken. Which is almost always.

Do you have any admin experience?
I have previously been a developer and admin on other servers such as FiveM and Minecraft. But never been to a CSGO and therefore I want to test it.

Qualities that make you a good administrator
I want to be an admin because I am very active, I am very happy to help people with whatever. Can hold conversations and have a good sense of humor. I'm pretty calm too.

Why should we pick you? What makes you unique?
I have a lot of experience in the administrator part. I can handle important things and know how most functions work. I am also multilingual, I can Swedish, Finnish and English. But my main language is Swedish.

Something else you would like to add?
I have received very good reviews on previous servers. ;)

Monza

Headadmin
VIP Member
Du skapade ditt konto idag ( 2021-01-22 ) på forumet. Jag har inte sett dig i våran discord och jag ser ingen tidigare involvering inom Klonken.

Det ända positiva jag ser är att du har väl över 20 timmars speltid på våra servrar vilket är bra. Du har inte heller några tidigare bans eller comms som du själv påstod.

Jag skulle önska att du visar framfötter genom att delta mer i konversationer både här på forumet men också i våran discord då du inte har gjort något av det.

Annars, lycka till!

• Like
Reactions: hampituss

clays

VIP Member
Alright, my bad. Ska se till att vara lite aktivare på både forumet och discorden. Tack annars! :)

• Like
Reactions: Monza

Arad119

VIP Member
Tja!

Precis som Monza redan sagt så bör du bli mer involverad inom vår gemenskap. Skulle gärna vilja se mer information om dig på punkterna Do you have any admin experience?, Qualities that make you a good administrator och Why should we pick you? What makes you unique?. Frågorna är sammanhängande och därmed är alla 3 viktiga att vara ifyllda med information om dig så vi får en inblick i hur du är som person. Ett tips är att tänka ett steg längre när du svarar på frågorna.

Till exempel på Do you have any admin experience?, Vad gjorde du under din period som admin och vad lärde du dig av din tid där? Att fylla på din ansökan med djupare detaljer visar att du verkligen är intresserad av att bli admin här på klonken.

Vill även påminna dig om att som admin bör man inte vara toxic i chatten så kom ihåg det, nu var det bara ett ord men det brukar ofta eskalera om man inte tänker på det tidigt.
Avstår med att ge ett +/- rep just nu men vill se mer utav dig inom gemenskapen innan jag gör ett val.

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP Member
Kommer tyvärr neka din ansökan. Har fortfarande knappt sett någon aktivitet från dig på discord, så det är svårt för oss att få en bild av vem du är. Det verkar dessutom som att du inte har rapporterat några spelare. 😕

Vid fortsatt intresse är du välkommen att ansöka igen tidigast den 14 april 2021.

Status
The thread is locked!