Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Accepted Admin Application - KnegarN

Status
The thread is locked!
Username: KnegarN

Nickname
KnegarN

Discord tag
cl34n#1337

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
I've played the game for around 2-3 years, and I've played it more seriously for around 1 year.

Have you been banned or punished on our servers?
No.

Information about you
I'm a 15 year old dude from Sweden, with a great interest in CS:GO, graphic designing and video editing. I've worked for a lot of big YouTubers, and I play CS:GO on your server almost daily.

Do you have any admin experience?
I'm an admin in multiple Discord servers, and I've had roles like this for over three years.

Qualities that make you a good administrator
I'm experienced, I'm very active and I'm not going to biased.

Why should we pick you? What makes you unique?
I've been an admin in a discord server with 3k+ members, and I know the role inside out.

Something else you would like to add?
No.

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
+ aktiv på servrarna
+ har inte varit så värst toxic i chatten (åtminstone inte så långt bakåt vi kan se)
+ inga bannlysningar
+ inga mutes/gags

Rekommenderar bara att du fyller ut din ansökan ytterligare då jag vet att många av oss vill ha mer info om de som ansöker. Det är just nu mycket fokus på att du har erfarenhet, vilket såklart är bra, men vi vill lära känna dig som ansöker bättre för att se om du kan platsa i teamet! :)

Okey, kan fylla ut lite här på de frågorna som blev för korta :)

How long have you been playing CS:GO?
Har haft spelet sen 2018, men spelade det inte lika seriöst då. Det var först 2019 som jag började spela mer competetive mode och fastnade för spelet. Sen dess har jag helt enkelt inte kunnat slita mig ifrån spelet, så jag tyckte att det var lika bra att försöka att bli bättre så jag började att spela klonken för några månader sen. Nu har jag dessutom lyckats övertala alla jag känner om att göra detsamma ;)

Information about you
Jag är som tidigare nämnt en grafisk formgivare och video redigerare, så om ni skulle vara intresserade av något sådant så vet ni vart ni har mig ;)
Jag eftersträvar att bli en "Art Director", och tänker satsa på det i livet. När jag spelar CS:GO så försöker jag alltid att vara så snäll som möjligt mot mina lagkamrater, även om de är toxic eller helt enkelt sämre än mig på spelet. Jag brukar alltid försöka göra det så roligt som möjligt för alla och fortfarande vinna, eftersom det trots allt är ett spel man spelar för nöjes skull. Utanför CS:GO så spelar jag mycket badminton och spelar skräckspel/kollar på skräckfilmer med kompisar (någon sorts fetish för sådant som vi har utvecklat). Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga om mig själv för att vara ärlig, men om du har någon specifik fråga så kan jag säker svara på den ;)

Do you have any admin experience?
Jag är en admin, eller en sk moderator, I flera discord servrar relaterade till olika spel, communities och personer. Jag äger själv en server med ett par hundra medlemmar, och de flesta tycket att jag sköter den bra.

Qualities that make you a good administrator
Jag har spelat på Klonken under en rätt så lång tid, och de flesta som jag har spelat med kan nog intyga att jag är en trevlig person. Jag kan era servrar in och ut, och dessutom så känner jag till de flesta spelarna. Jag är aktiv, och strävar alltid efter att era servrar ska vara så trevliga som möjligt. Jag motverkar alltid toxicity, och jag trashtalkar aldrig folk tillbaka om de bestämmer sig för att klaga på mig. Jag kommer att ta min roll seriöst, och kommer att spela på servrarna minst en gång om dagen.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag har haft liknande roller på många ställen, och jag kommer att vara på era servrar så ofta som möjligt. Jag är unik eftersom jag alltid kommer att tänka en extra gång innan jag gör något. Jag kommer inte att reporta någon bara för någon små sak t.ex., utan jag kommer alltid att försöka lösa det på ett sätt som får spelaren att fortsätta använda Klonken istället för att bli bannad och flytta till någon annan server.

• Like
Reactions: Vincent

Janne

Serveradmin
VIP
+rep från min sida tack för att du fyllde i så mycket verkar som en skön lirare :D

mvh Janne

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
+rep Behövs verkligen i vårat retake community! Välutvecklade svar nu i efterhand samt de + Vincent påstår :)

Tack för din tid!
//DexterN

Arad119

Serveradmin
VIP
Tja!

Extremt bra ansökan, i vanliga fall skulle jag velat få reda på mer om dig men du har redan gett ut mer än tillräckligt!

Finns inte så mycket att säga, +rep från mig!

Status
The thread is locked!