Accepted Adminansökan - Autronic

Autronic

Trial Admin
VIP
Oct 28, 2019
2
0
1
Awards
0
User name: Autronic

Nick
Autronic

På vilka servrar vill du vara admin?
Mg Course

Introducera dig själv
Jag heter William och är 15 år gammal bor i Stockholm/Värmdö Jag sitter oftast vid datorn och spela FiveM & CS:GO. När jag inte spelar så kör jag fotboll. Samt hänger jag med polare oftast och gör roliga grejer. Mina intressen inom data yrket. Så tycker jag om att designa olika grejer samt Photoshop!

När började du spela Counter-Strike?
Mitt första spel var CS:GO Source då min bror visade hur spelet var och jag tycket om det riktigt mycket, Sedan kom ju CSGO Där jag verkligen började spela enormt mycket, Grindade mycket competitive och mycket minigames. Jag kanske har spelat just csgo i 3-4 år. Har haft flera konton där jag har spelat. Har sammanlagt 3000 timmar kanske. På eran server är jag inte säker hur många timmar jag har men har garanterat högre ön 20 timmar.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har varit admin på flera servers, SpinOnline, Playpark Playpoint. Slutade spela csgo ett dag därför sa jag upp mig som admin då jag inte villa vara en del av doms community då det ej var värt det när jag spelade. Kan varenda Kommando som behövs att ta hand om en Stökig spelare.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
En Admin ska vara Trevlig och Välkomna alla nya spelare.
En Admin Ska inte använda sin makt om det ej behövs
En Admin ska kunna ta beslut för stunden.
En admin ska kunna reglerna
En admin ska hålla kol när man är inne och spelar och alltid finnas där och hjälpa till

Har du blivit bannad på våra servrar?
Jag har aldrig blivit bannad från klonkens servers!

Varför ska vi välja dig?
Jag är aktiv varenda dag på servern.
Jag kan reglerna
Jag stoppar oftast bråk och konflikter
Jag kommer finnas där och hålla kol och få spelarna en bra upplevelse.

Något annat du vill lägga till?
Vi ses på servern <3

qap

=)
Admin
Member
Sep 6, 2019
7
3
3
Awards
0
+rep Bra erfarenhet, bra adminkunskap, bedömer dig som en trevlig och mogen person. =)

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
142
25
28
Awards
0
Instämmer med mina kollegor! Baserat på din ansökan verkar du mogen.