Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Declined Admin Application - z1coX

Username: z1coX

Nickname
xQses

Discord tag
xQses_#7354

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
4 år

Have you been banned or punished on our servers?
nej

Information about you
Jag är 22 år gammal, jag är från Kosovo, och jag kom i Sverige förra året. Jag gillar att spela csgo och lära svenska.
Jag kan pratar Engelska, Albanska och Svenska level C3

Do you have any admin experience?
Ja

Qualities that make you a good administrator
Jag är mycket vänlig, active och hjelpsam

Why should we pick you? What makes you unique?
Because i play 5 hours at least per day CSGO, everytime before starting the game i play KLonken and also everytime when i just wanna chill play klonken retakes for like 4 hours, so it was required to have 15 hours per month,, lets say that i will be 15 hours at least per week. Also as i said, im very friendly, communicative helpful and of course , very good at CS, top 300 in klonken right now.

Something else you would like to add?
I also brought many friends from Albania\Kosovo to Klonken retakes.

Arad119

Serveradmin
VIP
Tja!

Känner att du kunde lagt ner mer tid på din ansökan då den inte beskriver riktigt hur du är som person. Du har extremt mycket speltid på servern vilket är kul att se men du drar ner din ansökan pga andra anledningar.

Do you have any admin experience?. Hur länge var du admin? Vad gjorde du under din period där? Vart hade du admin positionen? Alla dessa frågor samspelar i varandra för att man ska få reda på mer om dig.

Du skulle även kunnat skriva mer på Qualities that make you a good administrator då den hänger ihop med den tidigare frågan jag nämnde. Vad är det som skiljer åt dig från andra medlemmar i staff-medlemmarna? Vad kan du göra bättre än andra? Sådana svar vill man ha reda på för att få en inblick i vad man kan.

Du skriver även att du tidigare inte har blivit bannad/straffad på servrarna vilket är en lögn. Tidigare i veckan så gav jag dig en chatt-mute för att du var rasistisk. Här har du ett uppfriskande av det du sa, .

Utifrån det jag sett hittills från dig både i chatten och från din ansökan så får du ett -rep av mig.