Declined Admin Application - isback04

Status
The thread is locked!
Username: isback04

Nickname
KOSSAN

Discord tag
𝓘𝓑𝓑𝓔#5164

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
1000 h

Have you been banned or punished on our servers?
Nej aldrig

Information about you
Jag är en kille på 16 år och älskar cs och retakes!
Jag bor i Kinna en by utanför Borås där bor jag med min Mamma och Pappa! Jag har en syster som inte bor hemma utan pluggar just nu i kiruna. Jag har mycket tid mellan 16-00 då är jag fri!

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på två olika twitch servrar och en lite större discord server.

Qualities that make you a good administrator
Jag ser alla och vill hjälpa alla. Men samtidigt vara hård mot dem som inte beter sig inne på servrarna!

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är mycket van vid en ledar roll då jag arbetar som tennis ledare och utbildar även folk inom tennis!

Something else you would like to add?
Inget speciellt mer än att jag tycker detta hade varit extremt kul och bra experience. Men även för att hjälpa till!

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
Vänligen utveckla dina svar lite mer, väldigt lite information och man får egentligen inte veta så mycket om dig.

Tack för din tid!
//DexterN

• Like
Reactions: Monza

Monza

Headadmin
VIP
Med en kort ansökan kommer kort svar.

Var vänlig och fyll ut din ansökan. Vi ser inte en driven motivation från din sida om varje svar är under 4 meningar...

Janne

Serveradmin
VIP
Håller fullständigt med både dextern och monza. Fyll i alla frågor mer och gärna mycket mer om qualities, why we should pick you och information about you! :D

Mvh Janne

Arad119

Serveradmin
VIP
Tjena!