Declined Admin Application - isback04

Status
The thread is locked!
Username: isback04

Nickname
KOSSAN

Discord tag
𝓘𝓑𝓑𝓔#5164

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
1000 h

Have you been banned or punished on our servers?
Nej aldrig

Information about you
Jag är en kille på 16 år och älskar cs och retakes!
Jag bor i Kinna en by utanför Borås där bor jag med min Mamma och Pappa! Jag har en syster som inte bor hemma utan pluggar just nu i kiruna. Jag har mycket tid mellan 16-00 då är jag fri!

Do you have any admin experience?
Jag har varit admin på två olika twitch servrar och en lite större discord server.

Qualities that make you a good administrator
Jag ser alla och vill hjälpa alla. Men samtidigt vara hård mot dem som inte beter sig inne på servrarna!

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är mycket van vid en ledar roll då jag arbetar som tennis ledare och utbildar även folk inom tennis!

Something else you would like to add?
Inget speciellt mer än att jag tycker detta hade varit extremt kul och bra experience. Men även för att hjälpa till!

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
Vänligen utveckla dina svar lite mer, väldigt lite information och man får egentligen inte veta så mycket om dig.

Tack för din tid!
//DexterN

• Like
Reactions: Monza

Monza

Headadmin
VIP
Med en kort ansökan kommer kort svar.

Var vänlig och fyll ut din ansökan. Vi ser inte en driven motivation från din sida om varje svar är under 4 meningar...

Janne

Serveradmin
VIP
Håller fullständigt med både dextern och monza. Fyll i alla frågor mer och gärna mycket mer om qualities, why we should pick you och information about you! :D

Mvh Janne

Arad119

Serveradmin
VIP
Tjena!

Precis som de andra i adminteamet redan sagt så bör du utveckla innehåller på alla punkter, för att bli admin vill man lära känna dig och därmed få en bild utav hur du är utan att behöva prata med dig sedan tidigare. Det är precis samma sak som ett CV. Lägger du inte ner tid på det så visar man inte engagemang i CV't så varför skulle man vara engagerad i jobbet då?

Ger därmed ett -rep i nuläget tills du fyllt på din ansökan.

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Jag är lite trött på att se ansökningar från spelare som ansöker utan något intresse i att bli admin, alternativt att de bara vill kunna "slå med banhammern" så fort det gynnar dem. Det är den uppfattningen jag får efter att ha läst dina chattloggar - där gnäller du en del på spelare för hur de spelar och även på de som du tycker fuskar. Men du har inte rapporterat alla gånger.

Här är en chattlogg från vad du skrev INNAN du valde att rapportera spelaren i fråga, spelaren blev för övrigt bannad efter att vi hade granskat bevisen:

1610700759922.png

Jag förstår att man blir irriterad om någon fuskar, men en kvalitet hos någon som ska bli admin hos oss tycker jag är om man kan svälja sin stolthet och inte bli toxic själv. Ett bättre alternativ i dessa fall hade varit att rapportera spelaren, invänta att vi agerar och om du tycker det drar ut på tiden hade du kunnat gå in på Discord och kontakta våra admins via en support ticket.

Spännande också att du gick med på Discord först 2 dagar efter att du postade din ansökan, trots att "aktivitet på discord" är ett av kraven för att söka in.

Välkommen att posta en ny ansökan tidigast 15 mars 2021 om du fortfarande är intresserad då :)

Status
The thread is locked!

Members online

No members online now.

Latest posts

Latest profile posts

Monza wrote on ave's profile.

Monza wrote on Bergschweiner's profile.
passa er för denna killen
ave wrote on Vincent's profile.
varför ser man inte folks steamprofiler längre, -rep very bad i am now very mad :mad::cautious:(n)
Sickancsgod wrote on Cekon's profile.
😻

Forum statistics

Threads
1,041
Members
1,556
Latest member
ka0rre