Denied Adminansökan - ArAx

Status
The thread is locked!

ArAx

Member
Oct 27, 2019
2
0
1
Awards
0
User name: ArAx

Nick
AxAx

På vilka servrar vill du vara admin?
Jag skulle vilja bli Admin på MG.

Introducera dig själv
Mitt namn är Axel och jag är 16 år gammal och är et stort fan av mg.

När började du spela Counter-Strike?
Jag har spelat CSGO sedan 2016-05-23 och har 2200 timmar och mer än halva av den tiden så har jag spelat MG så jag har en hel del erfaren het av mg serverar.

Jag vet inte riktigt hur mycket jag har spelat på Klonken men jag har blivit Rank: PRO två gånger, det var innan ni nollställde servern och efter.v

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har tyvärr ingen erfarenhet för att jag inte har varit tillräckligt gammal och inte känt mig mogen men nu är jag är redo att lära mig :)

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Det viktigaste med att vara admin är att kunna hantera situationer opartiskt och kunna lyssna på alla spelare.
En admin ska kunna reglerna.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej!

Varför ska vi välja dig?
Jag tycker att ni ska välja mig för att jag tror att jag kan hantera situationer bra, att jag spelar mycket på eran server och när jag spelar så har jag inte sätt någon admin vara inte på serven. Det är mycket AFK händelser som ingen admin gör något åt, vilket gör att mycket speltid försvinner.

Något annat du vill lägga till?
Tack

ArAx

Member
Oct 27, 2019
2
0
1
Awards
0
jo jag går Natur linjen på Per Brahe i jönköping, jag tycker om att träna de flesta sporterna men nu tränar jag amerikansk fotboll som runningback. Men när jag inte gör detta så spelar jag csgo med mina vänner, men när de inte är inne så spelar jag mycket MG.

Last edited:
Status
The thread is locked!

Discord