Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Declined Admin Application - M00slimMan

Status
The thread is locked!
Username: M00slimMan

Nickname
M00slim Man

Discord tag
Flow#5492

Which server are you applying for?
HNS PRE

How long have you been playing CS:GO?
jag har spelat spelet i runt 3-4 år och jag har runt 5k timmar på många olika konton.

Have you been banned or punished on our servers?
Ja jag blev gagad av autofiller men det var för att jag var jätte sur för att jag kunde inte göra en surf.

Information about you

Heter Abdalla Albaghdadi är 14 år bor i Vedum i VästraGötaLand, jag kommer ifrån Syrien damaskus, Jag har flyttat runt världen jätte mycket har bot i många olika länder men jag har bot i Sverige ca 7 år. Jag gillar o spela mycket på datorn och så, jag gillar fotboll jätte mycket, gillar och vara med vänner och så mer än de gillar jag faktiskt inte mycket mer.

Do you have any admin experience?
Ja jag har det på en jätte gammal server men jag kommer inte ihåg vad servern hete men det var kz och jag gjorde det jag behövde göra! Men den servern jag va admin på va inte seriös så om man ska säga så, så nej jag har inte admin experience!

Qualities that make you a good administrator
Jag kan många olika språk om det finns spelare som inte kan fatta engelska eller svenska bra, jag fattar vad jag ska göra, jag är snäll mot dom flesta så jag tror om jag va en admin jag skulle kunnat förbättra serveren med alla faktiska Admins som finns. Jag tycker att servern kan växa mycket mer än vad den är nu och jag tror jag kan hjälpa med det för att jag har det som det fattas ifrån Admins i servern!

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag lär mig saker väldigt snabbt och jag tror jag har det många Admins inte har, jag är jätte Active när jag kan spela t.ex 7 timmar per dag på hns servern hns/hns fj jag finns alltid på servern när många toxic spelare kör på servern och jag hör dom skrika n order eller säga racistiska saker mot andra. jag finns alltid på servern och jag tror jag kan hjälpa med servern jätte mycket!

Something else you would like to add?
Ja jag märker att det finns för lite Admins på hns serverna och dom som är aktiva är Flaska Doris och Janne och båda dom två känner mig väl bra och vet att jag har snäll och jag kan faktiskt hjälpa andra när det behöver det! Tack för din tid!

Last edited:

gladaren

Serveradmin
VIP
Utav denna ansökan får jag inte ut något mycket om vad du är för person och spelar inte HNS pre själv så vet inte hur du beter dig på servern.

Du bör utöka denna ansökan med mer text och mer om dig

Janne

Serveradmin
VIP
Jag som väl sett dig spela väldigt mycket osv och känner dig hyfsat bra må säga att du är en trevlig lirare, men enligt sourcebans så har du en gag för autofilter, vilket då i detta fall var N-ordet och det var endast en månad sedan denna gag trädde rum, tycker du är trevlig osv men det tolererar vi inte, men vill gärna se mer i ansökan om dig själv m.m ha en bra dag

men n ordet brukar jag aldrig alrdrig säga eller skriva det till nån. jag fattar att jag skrev de men det var aldrig till någon och jag skrev det i chatten bara för att jag var sur för att jag kunde inte göra en surf! så om det finns något chans jag kan få admin kan du säga det!

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
1609328073337.png1609328099427.png
Tycker att detta beteendet är lite olämpligt och ger mig ett dåligt intryck av dig, det är fler än dessa meddelanden som kan räknas som olämpligt bara att jag inte har bifogat de här. Bortsett från det så håller jag med Janne och gladaren på att jag vill se mer i ansökan om dig själv ;)

Tack för din tid!
//DexterN

Detta va med empty när han va admin han ville se om man kunde bli gaggad o jag skrev inte det till någon. :(

View previous replies…
men det flesta sakerna jag har skrivit är för att admins ville se
hur saken funkar o så men jag har aldrig menad det till någon

och om du vill du kan fråga det flesta som spelar hns o dom vet att jag e trevlig

Last edited:

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
M00slimMan Om någon admin har bett dig att skriva olämpliga saker på våra servrar så kan du göra en ticket på hemsida om det. Det ska inte vara så att admins eller någon ber spelare att skriva såna saker på våra servrar, för att det är olämpligt.

FläskDoris

Serveradmin
Premium
VIP
Jag vet att du är en skön lirare. Du spelar ofta och det är många som känner dig. Men jag som pratat med dig för bara nån dag sen vet att du inte har någon tidigare "Admin experience" för du sa till mig så här. "Jag tror inte jag kan bli admin för man måste nog ha admin exeprienc och det har inte jag. Lite oskänt att ljuga om det i ansäkan. Tycker den inte är så väl skriver och du skulle kunna skriva mer om dig själv. Tack

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
Jag blir bara med och mer osäker på dig som person efter t.ex det FläskDoris nämner här.
Jag tittade även upp när du joinade discorden, vilket var igår 19:05 och du har inte skrivit något meddelande.
Jag skulle vilja att du först blir mer aktiv i discorden och ändrar på ditt beteende innan du väljer att ansöka igen om du nu blir nekad!

Tack för din tid!
//DexterN

jag har en problem på min discord som gör att jag inte kan se vad bots har skickat så om du är snäll kan du typ lägga verifad på mig?

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Det är inget problem du har med Discord. Du måste gå in i dina kontoinställningar, sedan under "Text & Images" så slår du på denna inställning, därefter ska du kunna se alla meddelanden av bots:

1609340460387.png

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Nekad, känns inte som att du är tillräckligt involverad i communityn och inte heller redo för ett adminskap i dagsläget. Du behöver komma in mer i gemenskapen först. Precis som andra har nämnt gick du med i Discorden samtidigt som du skickade in din ansökan - bara det säger rätt mycket. Sedan är det rätt negativt om du har hittat på att du har erfarenhet av att vara admin när du inte har det, det är bättre att vara ärlig från början. Oavsett så hade vi inte gått vidare med din ansökan just nu.

Vid fortsatt intresse rekommenderar jag att du fortsätter vara aktiv och blir mer involverad i vårt community, sedan är du välkommen att ansöka igen tidigast 2021-03-02 :)

Update: Fixade datumet. Dextern var petig och kunde inte räkna ut att 30/2 var 2/3

Status
The thread is locked!