Välkommen till Klonken!
Gå med i communityn och njut av våra roliga servrar!
REGISTRERA DIG GRATIS

Accepterad Admin Application - Jonteeeeh

Status
Tråden är låst!
Username: Jonteeeeh

Nickname
Jonte

Discord tag
Jonte#9161

Which server are you applying for?
KZ Climb

How long have you been playing CS:GO?
Har spelat CS:GO sedan det kom ut 2012 och har 2500+ timmar på spelet där ungefär 1000 av dom timmarna är på KZ på diverse servrar.

Have you been banned or punished on our servers?
Inte vad jag vet av

Information about you
Heter Jonathan Stoltz. är 18 år och bor i Umeå. Går tredje året på gymnasiet där jag går studerar Industriteknik med inriktningen Svetsteknik. På fritiden sitter jag mestadels vid datorn och snackar med polare och/eller spelar. Tycker även om att vara utomhus och träffa folk. Spelar på era servrar ganska ofta, vissa dagar mindre vissa dagar mer. Men minst någon timme om dagen.

Do you have any admin experience?
Har tidigare varit speladmin på Publiclirs servrar under ett år så har en hel del erfarenhet inom administrering, lämnade positionen där då jag kände att jag inte riktigt trivdes och att jag inte riktigt fick bidra så mycket som jag ville.

Qualities that make you a good administrator
Jag skulle vilja säga att jag är väldigt rättvis men på samma gång hård med folk om dom inte sköter sig. Skulle säga att jag passar som KZ admin då jag har spelat det väldigt mycket och kan nästan allt som har med det ämnet att göra.
Som nämnt tidigare så har jag varit admin förut och vet i princip vad som är straffbart och inte.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag tror att jag skulle passa som admin därför att jag tvekar inte med att göra det som krävs. är väldigt självgående och om jag verkligen har svårt med att göra en bedömning så rådfrågar jag gärna någon annan person med mer erfarenhet eller som är mer insatt i ämnet.
Jag tycker personligen att vissa personer oftast förtjänar en andra chans ifall jag tror att dom kan bättra sig.
Har ganska lätt att prata med folk och att vilja lära känna dom då jag är väldigt social och alltid letar efter nya spelkamrater.
Nu i coronatider händer det ofta att jag hamnar vid datorn nästan hela dagarna så har väldigt mycket tid att lägga ner på administrering.

Something else you would like to add?
Talar flytande Svenska och Engelska, även en del Spanska då jag gick den kursen på grundskolan från 6:an till 9:an.
Ifall ni vill att jag ska lägga till något så säg bara till.

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
Tycker att din ansökan är simpel och förklarar vem du är och vad du vill. Genligt chatt-loggarna så verkar du även vara väldigt positiv samt sprider mycket glädje bland våra spelare, det uppskattas!. Det verkar verkligen som om du skulle kunna bli admin här!
+rep

Tack för din tid!
//DexterN

Status
Tråden är låst!